Hemmersbach świadczy kompleksowe usługi IT na skalę globalną. Z pomocą ponad 3,400 pracowników zatrudnionych w 38 oddziałach dostarczamy je w ponad 190 krajach.
Do naszego wewnętrznego działu IT poszukujemy osobę na stanowisko:
Administrator Help Desku
Bielany Wrocławskie, Wrocław
ZADANIA:
- Pełnienie roli osoby kontaktowej we wszystkich incydentach dotyczących IT
- Odpowiadanie na wiadomości e-mail, zapytania z wewnętrznego serwisu oraz rozmowy telefoniczne składane przez pracowników
- Zapewnianie pomocy technicznej dla użytkowników końcowych zlokalizowanych na całym świecie
- Instalowanie oraz obsługa różnych aplikacji na komputerach użytkowników
- Rozwiązywanie problemów ze sprzętem i oprogramowaniem, pomoc dla użytkowników aplikacji komputerowych i szkolenie użytkowników
- Obsługa użytkowników Microsoft Active Directory (tworzenie kont użytkowników, nadawanie i odbieranie praw użytkowników w programach Lync i Exchange, zarządzanie hasłami)
- Współpraca z innymi członkami zespołu wsparcia IT w Hemmersbach w rozwiązywaniu problemów, korzystając z wszelkich dostępnych zasobów, takich jak umiejętności osobiste, dokumentacja dostawcy, internetowa baza wiedzy
- Praca z systemem ticketowym
WYMAGANIA:
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i polskiego
- Podstawowa umiejętność zdalnego rozwiązywania problemów i korzystania z aplikacji
- Znajomość sprzętu IT, oprogramowania oraz aktualnych i nowych aplikacji
- Doskonałe umiejętności obsługi klienta z dużą dbałością o szczegóły
- Umiejętność szybkiego uczenia się oraz dobrego zarządzania czasem
- Gotowość do pracy na zmiany (8 godzinna zmiana 24/5)
Atuty:
- Ukończone studia na kierunku związanym z IT
- Wcześniejsze doświadczenie na podobnym stanowisku
- Dobra znajomość systemów operacyjnych Windows
- Otwartość na zdobywanie nowych umiejętności
BENEFITY:
- Wiarygodność: bezpieczne miejsce pracy w prężnie rozwijającej się, międzynarodowej firmie
- Różnorodność: ekscytujące projekty oraz wyzwania
- Team spirit: silny duch zespołowy i świetna atmosfera pracy w przyjaznym zespole
- Otwartość: bezpośrednia i nieformalna komunikacja
- Kariera: duże możliwości szkolenia zawodowego, osobistego i językowego
- Wstępna pomoc: program koleżeński, który pomoże Ci rozpocząć pracę, pakiet powitalny
- Pakiet współfinansowanych świadczeń: obiady, karta multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie medyczne dla Ciebie, Twojego partnera oraz członków rodziny
- Inne udogodnienia: darmowa kawa, herbata, dostęp do parkingu i firmowy autobus z centrum Wrocławia