S&T Services Polska jest jedną z największych w Polsce firm - integratorów informatycznych. Oferujemy usługi konsultingowe, projektowe i wdrożeniowe systemów informatycznych, outsourcing i wsparcie w trybie 24/7/365 dla klientów z wielu sektorów.
Poszukujemy studentów/studentek do wsparcia technicznego świadczonego dla naszych Klientów. Ofertę kierujemy do osób studiujących w systemie zaocznym na kierunkach o profilu informatycznym lub pokrewnych.
Administrator Help Desk
Miejsce pracy: Białystok
Nr ref.: FSM/AHD/410013/11/16/B
Zakres zadań:
- Zdalne wsparcie techniczne dla naszych Klientów w zakresie systemów operacyjnych i aplikacji biurowych
- Monitorowanie i diagnozowanie elementów aktywnych sieci
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy i budowanie pozytywnych relacji z Klientami
- Administracja systemami operacyjnymi Microsoft
- Udział w projektach wdrożeniowych
Nasze oczekiwania:
- Dobra znajomość systemów operacyjnych Windows
- Znajomość zagadnień sieci LAN/WAN
- Znajomość obsługi technicznej sprzętu komputerowego
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i w piśmie
- Mile widziane doświadczenie w pracy we wsparciu klienta (Service Desk, Help Desk, naprawy i konfiguracja sprzętu IT)
- Dodatkowym atutem będzie znajomość języków PHP, HTML, Java Script, oraz znajomość środowiska Linux.
- Gotowość do relokacji do Warszawy na okres 1,5 miesiąca w celach szkoleniowych (zapewniamy zakwaterowanie)
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę-zlecenie
- Możliwość zaliczenia praktyk studenckich
- Szansę na rozwój w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku usług IT
- Dofinansowanie pakietu sportowego
- Miłą atmosferę pracy