Manpower to światowy lider w dziedzinie HR oponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na tereniePolski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tymmałymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a takżenajwiększymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową,rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwopersonalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów nastanowisko:
Administrator Globalnego Systemu Szkoleniowego
Praca Stała
Miejsce pracy: Kożuszki Parcel
Nr Ref.: AGSS/MS/015/KWA
Zadania:
- Wspieranie dedykowanej grupy klientów (organizatorów kursów szkoleniowych) w zakresie tworzenia oferty szkoleniowej w globalnym systemie szkoleniowym;
- Odpowiedzialność za planowanie aktywności szkoleniowych w systemie;
- Zapewnianie spójności oraz jakości danych w systemie;
- Opracowywanie i dostarczanie klientom raportów dotyczących poziomu uczestnictwa w szkoleniach;
- Monitorowanie zainteresowania szkoleniem oraz koordynowanie ustalonych akcji w celu zapewnienia odpowiedniej liczby uczestników;
- Analizowanie informacji zwrotnej uczestników oceniających szkolenie i przekazywanie wyników organizatorom szkoleń;
- Utrzymywanie codziennych, efektywnych kontaktów z dedykowaną grupą klientów w celu efektywnego odpowiadania na ich potrzeby (praca z klientami zlokalizowanymi na całym świecie w języku angielskim, kontakt głównie za pomocą telefonu, poczty e-mail etc);
- Dostarczanie dedykowanej grupie klientów szkoleń oraz konsultacji z zakresu funkcjonalności globalnego systemu szkoleniowego
- Płynna znajomość języka angielskiego;
- Nastawienie na klienta i efektywne komunikowanie się
- Efektywne zarządzanie czasem
- Umiejętności techniczne – chęć pracy w obszarze obsługiwania systemów i baz danych;
- Umiejętności analityczne (praca z programem Excel);
- Doświadczenie w obszarze pracy z systemami CMS – mile widziane.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Atrakcyjne wynagrodzenie;
- Możliwość rozwoju zawodowego