W związku z dynamicznym rozwojem firmy zatrudnimy do naszego zespołu osoby na stanowisko:
Administrator floty
Miejsce pracy: Żołynia
OPIS STANOWISKA:
- Prowadzenie dokumentacji dotyczącej floty,
- Sporządzanie raportów i sprawozdań na potrzeby firmy (raporty paliwowe, szkodowe, analiza GPS),
- Rejestracja pojazdów,
- Nadzór na polisami ubezpieczeniowymi oraz badaniami technicznymi pojazdów,
- Rozliczanie czasu pracy kierowców,
- Organizowanie zezwoleń na przyjazdy, licencji transportowych itp.
WYMAGANIA:
- Znajomość MS Office (Excel),
- Komunikatywność,
- Dobra organizacja pracy własnej,
- Znajomość branży transportowej,
- Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu,
- Odpowiedzialność,
- Prawo jazdy kat. b
OFERUJEMY:
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, która jest liderem w swojej branży,
- Wsparcie doświadczonego zespołu,
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Możliwości rozwoju,
- Niezbędne narzędzia do pracy,
- Zarobki adekwatne do posiadanych kwalifikacji i doświadczenia.