PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
Centrala Spółki poszukuje osób na stanowisko:
Administrator ds. utrzymania i rozwoju systemów informatycznych
- monitorowanie poprawności działania systemu;
- podejmowanie cyklicznych działań mających na celu utrzymanie ciągłości działania oraz wysokiej wydajności systemu,
- analiza wykrytych lub zgłoszonych błędów i ich naprawa samodzielna lub we współpracy z dostawcą licencji lub usług utrzymania i rozwoju,
- wsparcie użytkowników końcowych systemu,
- konfiguracja i uruchamianie systemu po wprowadzaniu zmian,
- aktualizacje systemu i podnoszenie wersji oprogramowania,
- koordynowanie usług świadczonych przez dostawców licencji oraz usług utrzymania i rozwoju,
- gromadzenie i analiza wymagań w zakresie rozwoju systemu; przygotowywanie dokumentacji do potrzeb procesów zakupowych na zakup licencji do oprogramowania lub usług wsparcia i rozwoju,
- tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej.
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: inżynierskie, informatyka,
- 4 lata doświadczenia zawodowego, w tym 2 lata doświadczenia na stanowiskach związanych z administrowaniem systemami informatycznymi,
- wiedza z zakresu tworzenia i rozwoju oprogramowania,
- znajomość systemów ITSM wspierających procesy utrzymania i rozwoju aplikacji, również w zakresie zarządzania zmianą,
- wiedza zawodowa w zakresie telekomunikacji i IT,
- znajomość pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym,
- znajomość zagadnień związanych z licencjonowaniem oprogramowania oraz zarządzaniem polityka licencyjną,
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętność radzenia sobie z emocjami,
- zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- otwartość na zmianę.
- znajomość oprogramowania i procesów związanych z zarządzaniem zasobami przedsiębiorstwa w tym IBM Maximo,
- potwierdzone szkolenia ITIL, PRINCE2®, AGILE, PMI,
- znajomość AIX , Linux i Windows Server,
- znajomość narzędzi do zarzadzania danymi i raportowania,
- podstawowa znajomość języków skryptowych (perl/bash/python).
- Umowa o pracę
- Ulgi na przejazd koleją w Polsce i za granicą
- Opieka medyczna
- Przyjazna i partnerska atmosfera
- Program sportowo-rekreacyjny
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Pracownicza Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.