Bank BPH, obecny na polskim rynku od ponad 20 lat, oferuje swoje produkty i usługi Klientom indywidualnym, małym i średnim przedsiębiorstwom oraz Klientom korporacyjnym. Oferta Banku zawiera m.in.: kredyty, w tym gotówkowe i hipoteczne, konta osobiste, rachunki oszczędnościowe i depozytowe oraz karty kredytowe. Bank jest spółką publiczną notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Od 2009 roku jest Laureatem prestiżowego Programu Inwestor w Kapitał Ludzki - wyróżnienia dla wiodących firm w zakresie zarządzania i inwestowania w kapitał ludzki.
W naszej codziennej pracy kierujemy się zasadami fair play. Chcemy być postrzegani jako Bank nr 1 pod względem zaufania i fair play w stosunku do Klientów, Pracowników, Interesariuszy i Społeczności, wśród których działamy.
Więcej informacji o Banku BPH dostępnych jest na naszej stronie: www.bph.pl
Bank BPH przykłada ogromną wagę do Różnorodności. Chcemy zatrudniać najwybitniejsze umysły, by tworzyć niewyczerpalne źródło pomysłów i możliwości. Wierzymy w zatrudnianie utalentowanych ludzi z różnych środowisk, z różnymi doświadczeniami i stylami – ludzi takich, jak Ty…
W związku z dynamicznym rozwojem naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Miejsce Pracy: Gdańsk
Nr ref.: 2028958
- utrzymanie i monitorowanie ciągłości pracy systemów telekomunikacyjnych i call-center,
- diagnostyka problemów systemów produkcyjnych pracujących w złożonym środowisku informatycznym oraz aktywny udział w ich rozwiązywaniu,
- wykonywanie rutynowych czynności administracyjnych,
- utrzymanie i administracja środowiskami testowymi,
- administracja i rozwój systemu monitoringu infrastruktury telekomunikacyjnej,
- udział w projektach technologicznych,
- udział w budowaniu architektury systemów telekomunikacyjnych i call-center,
- tworzenie i utrzymywanie aktualności dokumentacji technicznej i procesowej,
- współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Banku przy definiowaniu zmian w zarządzanych systemach lub środowisku w jakim te systemy funkcjonują.
- znajomość technologii telekomunikacyjnych - Voice Over IP, ISDN, SIP,
- znajomość podstaw technologii sieci komputerowych,
- znajomość systemów operacyjnych (Linux, Windows, Windows Server),
- dobra znajomość języka angielskiego,
- wykształcenie wyższe techniczne, preferowany profil telekomunikacyjny,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- dyspozycyjność w sytuacjach awaryjnych,
- komunikatywność,
- chęć poznawania nowych technologii IT oraz zdolność szybkiego uczenia się.
- kilkuletnie doświadczenie w administrowaniu systemami telekomunikacyjnymi i call-center,
- znajomość technologii Avaya i Nice,
- wysoka ocena końcowa ze studiów wyższych,
- znajomość metodologii zarządzania ITIL.
- wykształcenie wyższe ekonomiczne,
- min. 2 - letnie doświadczenie w pracy w bankowości,
- znajomość produktów i usług bankowych dla Klientów biznesowych,
- znajomość technik prezentacyjnych,
- znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację.
- umowę o pracę
- bogaty pakiet szkoleń
- atrakcyjny pakiet socjalny
- możliwość z dobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się Organizacji, która za swoje podejście do pracowników została wyróżniona tytułem Inwestora w Kapitał Ludzki
- pracę w zespole ludzi otwartych na niestandardowe rozwiązania,
- networking