PKO BP Finat Sp. z o. o. oferuje kompleksowe usługi agenta transferowego i usługi pomocnicze z wykorzystaniem rozwiązań informatycznych, operacyjnych i infrastrukturalnych. Ponadto świadczy usługi outsourcingu kadr IT – bodyleasingu. (Agencja zatrudnienia numer certyfikatu 10968).
PKO BP Finat Sp. z o.o. poszukuje kandydatek/kandydatów do pracy w Lublinie na stanowisko:
Miejsce pracy: Lublin
Dołączysz do zespołu, który zajmuje się Utrzymaniem i rozwojem systemów Contact Center w Biurze Platformy Bankowości Elektronicznej. Pomagamy też w projektowaniu i wdrażaniu procesów, procedur i systemów IT, dzięki którym efektywniej realizujemy nasze zadania i projekty.
Będziesz pracować w zespole, w którym panuje przyjazna atmosfera i znajdziesz ludzi z pasją
o otwartych umysłach, którzy chętnie dzielą się wiedzą.
Praca w naszym 7- osobowym zespole łączy w sobie najlepsze cechy: innowacyjność, swoboda działania, brak anonimowości (komfortowe miejsce pracy, bezpieczeństwo finansowe i stabilność).
- administracją systemów Windows , Linux(RedHat Enterprise Linux, Debian)
- administracją relacyjnymi bazami danych: PostgreSQL, MS SQL Server
- utrzymaniem i rozwojem środowiska w oparciu o Cisco UCCE (preferowana znajomość Cisco, mile widziane doświadczenie z innym dostawcą)
- utrzymaniem i rozwojem systemów nagrywania jak również Analityki mowy(NICE, ZOOM, SIM)
- utrzymaniem i rozwojem rozwiązań Contact Center(IVR, CTI, ACD, Dialer)
- zapewnieniem jak najwyższego poziomu dostępności, wydajności i bezpieczeństwa systemów oraz aplikacji
- udział w projektowaniu architektury i strojeniu serwisów Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego
- umiejętności administracji systemami Linux, Windows
- znajomości środowisk Call Center
- znajomości języków: Bash, Java lub Perl
- umiejętności analizowania bieżących zgłoszeń oraz rozwiązywania problemów
- odporności na stres
- wykształcenia wyższego
- znajomości systemów Linux (RedHat Enterprise Linux, Debian ), Windows Serwer (2008 i wyższe)
- praktycznej znajomości systemów telekomunikacyjnych VoIP
- doświadczenia w utrzymaniu systemów Call Center
- znajomości ogólnej wiedzy technicznej z zakresu telekomunikacji, infrastruktury i oprogramowania
- znajomości popularnych protokołów internetowych m.in. TCP/IP, HTTP, SMTP, POP3, SNMP
- umowę o pracę
- dostęp do najnowszych technologii
- konkurencyjne wynagrodzenie
- profesjonalny system szkoleń
- atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny