Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Administrator ds. Sprzedaży z językiem czeskim
Job location: Łódź
Nr ref.: 9-30-40694/PC
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukujemy obecnie osób zainteresowanych pracą na stanowisku: Administratora ds. Sprzedaży z językiem czeskim.
Miejsce pracy: Łódź
Zadania:
Miejsce pracy: Łódź
Zadania:
- Wsparcie procesu sprzedażowego dla klientów w regionach Czech, Słowacji i Węgier;
- Kontakt z Dyrektorem Sprzedaży: bieżące wsparcie i raportowanie;
- Kontakt z podległymi klientami i udzielanie odpowiedzi na pytania;
- Planowanie zapotrzebowania dla klientów;
- Przygotowywanie prezentacji dla klientów;
- Przygotowywanie raportów sprzedażowych.
Requirements:
- Wykształcenie wyższe;
- Doświadczenie w pracy obsłudze klienta;
- Dobra znajomość języka angielskiego – min. B1;
- Bardzo dobra znajomość języka czeskiego – min. B2;
- Dobra znajomość programu Excel;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Sumienność.
Benefits:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Pakiet atrakcyjnych benefitów (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa, karta lunchowa i inne);
- Pakiet relokacyjny dla osób z zza granicy;
- Możliwość rozwoju w międzynarodowych strukturach.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".