Szukasz wyzwań, rozpiera Cię energia i kipisz innowacyjnymi pomysłami?!
Chcesz uczestniczyć w unikalnych w skali krajowej i europejskiej projektach sprzedażowych oraz ofensywnie kreować rynek?
Chcesz pracować w zespole, w którym każdy pomysł może być wdrożony w kilka dni?!
Zaaplikuj na stanowisko:
Nr ref.: 2016-01-28
Poszukujemy Administratora / DevOps. którego zadaniem będzie współtworzenie dla wiodącego dostawcy części samochodowych i motocyklowych dużego sklepu internetowego. W naszym zespole zatrudniamy ludzi kreatywnych i samodzielnych, dla których programowanie i Internet są pasją.
Wymagania:
- świetna znajomość rozwiązań automatyzujących konfigurację systemów (takich jak Puppet, Chef, Ansible)
- biegłość w co najmniej jednym języku skryptowym (np. Python)
- zrozumienie zagadnień wysokiej dostępności i monitoringu aplikacji
- biegłość w konfiguracji i zarządzaniu systemami opartymi na Linuksie
- zrozumienie działania systemów operacyjnych i zagadnień wydajności (obciążenie CPU, RAM, I/O)
- dobra znajomość działania sieci komputerowych i popularnych protokołów (TCP, SSL, HTTP, VPN)
- umiejętność zaprojektowania i obsługi procesu Continuous Delivery
- praktyczna znajomość zagadnień bezpieczeństwa systemów komputerowych
- umiejętność szybkiego namierzania i rozwiązywania problemów
- znajomość języka angielskiego
Mile widziane:
- doświadczenie w administracji aplikacjami webowymi (reverse cache, load balancing)
- znajomość zagadnienia administracji aplikacją w architekturze usługowej
- doświadczenie w administracji aplikacjami opartymi o JVM
- praktyczna znajomość systemu kontroli wersji Git
Oferujemy:
- możliwość realizacji własnych pomysłów,
- współtworzenie innowacyjnego na polskim rynku projektu e-commerce,
- kontakt z nowoczesnymi technologiami,
- swobodną atmosferę pracy w niewielkim zespole,
- umowa o pracę (lub inna) z atrakcyjnym wynagrodzeniem adekwatnym do umiejętności.
Poznaj
Grupa Inter Cars
ul. Zgrupowania AK „Kampinos” 15
01-943 Warszawa
Inter Cars to rozpoznawalna marka, wiarygodny pracodawca i partner biznesowy. Firma rozpoczęła działalność w 1990 roku jako "rodzinny biznes", który obecnie jest nowoczesną i prężnie działającą organizacją. Udaje nam się zachować niekorporacyjny styl i atmosferę w pracy, dlatego kandydaci znają nas z przyjaznej kultury organizacyjnej. Do pracy w naszej firmie chcemy zaprosić specjalistów z różnych obszarów, którzy poszukują firmy z jasno określoną strategią biznesową, z ciekawymi projektami i oferującą nowoczesne narzędzia pracy.
Proces rekrutacji
- Krok Analizujemy wszystkie nadesłane kandydatury
- Krok Z wybranymi kandydatami realizujemy wywiad telefoniczny lub spotkanie
- Krok Jednej z tych osób złożymy ofertę zatrudnienia