![](/img/firma/templates/734210/20442/top2.jpg)
Jesteśmy informatyczną spółką giełdową specjalizującą się w tworzeniu oprogramowania oraz rekrutacji i outsourcingu kadr IT. Prowadzimy również platformę księgowości internetowej ifirma.pl. Dla naszych klientów rekrutujemy głównie specjalistów z obszaru informatyki, telekomunikacji i elektroniki. Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 1264.
Chciałbyś dbać o bazy danych w firmie będącej laureatem nagród Najlepszego Pracodawcy?
Stawiasz na długofalową współpracę, stabilizację, partnerskie podejście?
Cenisz sobie dodatkowe korzyście pozapłacowe?
Sprawdź naszą ofertę!
Poszukujemy doświadczonego Administratora baz danych Oracle (11G,12c) do objęcia samodzielnego stanowiska w firmie będącej liderem na rynku ubezpieczeniowym
W pracy czekają Cię wyzwania w zakresie:
- Instalacji, utrzymywaniu, patchowaniu baz danych
- Zapewnianiu wysokiej dostępności
- Monitoringu wydajności i dostępności przy pomocy Oracle Cloud Control oraz skryptów Bash
- Strojeniu wydajności przy użyciu diagnostic&tuning pack, optymalizacji zapytań sql, partycjonowania
- Wykonywaniu kopii zapasowych za pomocą narzędzia RMA
- Klonowaniu baz pomiędzy środowiskami produkcyjnymi a testowymi
- Administracji kopii zapasowwych
- Adminstracji IBM Power (5-8) oraz AIX (5.3-7.2)
By swoje zadania odpowiednio zrealizowć, potrzebujemy byś:
- Posiadał przynajmniej 3-letnie doświadczenie z badami danych
- Był zaznajomiony z bazami danych Oracle 11g/12g
- Ukończył studia wyższe o profilu techniczym
- Miał wiedzę z zakresu relacyjnych baz danych
- Był zaznajomiony z narzędziami: RMAN, Oracle Enterprise Manager, AIX
- Orientował się w zakreise rozwiązań wysokiej dostępności Oracle takich jak Real Application Clusters
oraz Data Guard/Active Data Guard
- Zetknął się z macierzami blokowymi
Mile widziane:
- Znajomość IBM TSM oraz Certyfikaty: Certyfikaty Oracle będą dodatkowymi atutami.
Od siebie dajmy naprawdę wiele - między innymi:
- Długofalową, bezpośrednią (nie outsorcing) współpracę na zasadach Umowy o Pracę
- Benefity: kartę Multisport, opiekę medyczną, możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
- Wsparcie przy wdrożeniu, szereg szkoleń wewnętrznych, możliwość uczestniczenia
w szkoleniach zewnętrznych
- Dodatkowe programy motywacyjne oraz działania propozdrowotne i prorodzinne
- Możliwość skorzystania z bezpłatnego kursu języka angielskiego
- Partnerska, przyjazna atmosfera, imprezy firmowe, pikniki rodzinne
- Atrakcyjne biuro z miejscem do wypoczynku
- Poszerzanie wiedzy, rozwój
W przypadku zainteresowania, prosimy o przesłanie CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych.
![](/img/firma/templates/734210/20442/bottom_praca.jpg)