Ogłoszenie numer: 920057, z dnia 2016-01-11
W chwili obecnej firma nasza koncentruje swoją działalność w obszarze outsourcingu zasobów informatycznych, naszymi klientami są wiodące na rynku firmy z branży telekomunikacyjnej.
Administrator Contact Center
Miejsce pracy: Łódź
Nr Ref.: ACC.15.12
Opis stanowiska
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie pracowała w środowisku biznesowym i informatycznym naszego klienta - dużej firmy z branży telekomunikacyjnej.
Główne zadania:
- Obsługa warningów i alarmów dotyczących obszaru Contact Center
- Usuwanie awarii elementów infrastruktury informatycznej
- Obsługa prac planowych
- Utrzymanie infrastruktury środowisk Contact Center
Wymagania
- Preferowane wykształcenie wyższe o kierunku informatyka lub pokrewnym (może być w trakcie realizacji)
- Znajomość zagadnień transmisji danych głosowych w sieciach IP, TDM (protokoły, urządzenia)
- Umiejętność konfiguracji i administracji jednego z systemów Genesys, ININ, Asterisk
- Umiejętność konfiguracji i administracji jednego z systemów nagrywania rozmów np. Nice, Verint
- Znajomość systemów operacyjnych Linux / Windows na poziomie umożliwiającym ich administrowanie
- Umiejętność obsługi systemów analizy głosu firmy Nice - mile widziana
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym korzystanie z dokumentacji technicznej oraz komunikację z klientami zewnętrznymi
- Doświadczenie z zakresu utrzymania bezpieczeństwa systemów IT
- Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy w środowisku IT
- Umiejętność pracy w zespole
- Chęć poznawania nowych obszarów technologicznych
- Kreatywność
- Systematyczność
- Odpowiedzialność za powierzone zadania
- Dbałość o szczegóły
- Podejście proklienckie
Poznaj
THESAR Systemy Informatyczne Sp. z o.o.
W chwili obecnej firma nasza koncentruje swoją działalność w obszarze outsourcingu zasobów informatycznych, naszymi klientami są wiodące na rynku firmy z branży telekomunikacyjnej.