Ogłoszenie numer: 724018, z dnia 2015-06-19
THESAR Systemy Informatyczne Sp. z o.o.
W chwili obecnej firma nasza koncentruje swoją działalność w obszarze outsourcingu zasobów informatycznych, naszymi klientami są wiodące na rynku firmy z branży telekomunikacyjnej.
Administrator Contact Center
Miejsce pracy: Łódź
Nr Ref.: ACC.5.15
Opis stanowiska
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie pracować w środowisku biznesowym naszego klienta - dużej firmy z branży telekomunikacyjnej.
Zadania na stanowisku:
- Utrzymanie dostępności systemów Contact Center w tym pełnienie dyżurów domowych
- Udział we wdrożeniach platform CC
- Współpraca z jednostkami grupy klienta przy usuwaniach awarii, wdrożeniach
Wymagania
- Wykształcenie wyższe,
- Znajomość zagadnień transmisji danych głosowych w sieciach IP, TDM (protokoły, urządzenia),
- Umiejętność konfiguracji i administracji jednego z systemów Genesys, ININ, Asterisk,
- Dobra znajomość systemów operacyjnych Linux / Windows,
- Mile widziana umiejętność obsługi systemów nagrywających rozmowy typu Nice,
- Kreatywności, systematyczność i odpowiedzialność za powierzone zadania, dbałość o szczegóły oraz umiejętności pracy w zespole,
- Chęci do współpracy z administratorami innych specjalności (OS, sieć, bazy danych).
Poznaj
THESAR Systemy Informatyczne Sp. z o.o.
W chwili obecnej firma nasza koncentruje swoją działalność w obszarze outsourcingu zasobów informatycznych, naszymi klientami są wiodące na rynku firmy z branży telekomunikacyjnej.