Ogłoszenie numer: 1362752, z dnia 2016-11-07
W chwili obecnej firma nasza koncentruje swoją działalność w obszarze outsourcingu zasobów informatycznych, naszymi klientami są wiodące na rynku firmy z branży telekomunikacyjnej.
Administrator Contact Center
Miejsce pracy: Łódź
Nr Ref.: ACC.16.10
Opis stanowiska
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie świadczyć usługi w ramach outsourcingu dla naszego klienta - dużej firmy z branży telekomunikacyjnej.
Zakres obowiązków:
- Utrzymanie dostępności systemów Contact Center w tym pełnienie dyżurów domowych
- Udział we wdrożeniach platform CC
- Współpraca z jednostkami grupy klienta przy usuwaniach awarii, wdrożeniach
Wymagania
- Wykształcenie wyższe
- Znajomość zagadnień transmisji danych głosowych w sieciach IP, TDM (protokoły, urządzenia)
- Umiejętność konfiguracji i administracji jednego z systemów Genesys, ININ, Asterisk
- Dobra znajomość systemów operacyjnych Linux / Windows
- Mile widziana umiejętność obsługi systemów nagrywających rozmowy typu Nice
Poza tym od kandydata oczekuje się następujących kompetencji osobowych:
- Kreatywności,
- Systematyczności,
- Odpowiedzialności za powierzone zadnia,
- Dbałości o szczegóły,
- Umiejętności pracy w zespole,
- Chęci do współpracy z administratorami innych specjalności ( OS, sieć, bazy danych).
Poznaj
THESAR Systemy Informatyczne Sp. z o.o.
W chwili obecnej firma nasza koncentruje swoją działalność w obszarze outsourcingu zasobów informatycznych, naszymi klientami są wiodące na rynku firmy z branży telekomunikacyjnej.