Ogłoszenie numer: 1872923, z dnia 2017-12-22
W chwili obecnej firma nasza koncentruje swoją działalność w obszarze outsourcingu zasobów informatycznych, naszymi klientami są wiodące na rynku firmy z branży telekomunikacyjnej.
Administrator Centralnego Systemu Backupowego
Miejsce pracy: Łódź
Nr Ref.: ACSB.17.12
Opis stanowiska
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie świadczyła usługi w ramach outsourcingu na rzecz naszego Klienta - dużej firmy z branży telekomunikacyjnej.
Realizowane zadania - administracja Centralnym Systemem Backupowym.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe o kierunku informatyka lub pokrewnym
- Dobra znajomość systemów operacyjnych (Unix, Linux, Windows 2012 Server) oraz zagadnień związanych z backupem i archiwizacją danych Oracle (RMAN), Microsoft SQL Server i Informix .
- Dobra znajomość zagadnień SAN, LAN, WAN i TPC/IP
- Bardzo dobra znajomość oprogramowania Symantec NetBackup 7.7 lub 8.0 oraz EMC NetWorker 8.2
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.