Zadania: Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz dbanie o przepływ informacji pomiędzy działami; Prowadzenie archiwum dokumentów; Zaopatrywanie biura w artykuły biurowe i spożywcze; Aktywny udział w posiedzeniach zarządu, przygotowywanie protokołów, raportów i...
specjalista mid / junior / asystent umowa zlecenie / o pracę pełny etat 4 900 - 6 850 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 dni
Poszukujemy zmotywowanej osoby na stanowisko pracownika obsługi biurowej w naszej firmie budowlanej. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne i organizacyjne w naszym biurze, a także współpracę z zespołem projektowym. Zakres obowiązków Obsługa...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
nadzór nad dokumentacją wykonywanych prac związanych z ochroną środowiska oraz procesem uzyskiwania decyzji administracyjnych, sprawozdawczość środowiskowa, w tym obsługa programów sprawozdawczych (BDO, KOBIZE), udział i współpraca z organami w toku procedur administracyjnych, prowadzenie biura.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków pracownika m.in.: obsługa administracyjna Dziekanów i Prodziekanów oraz Dyrektora Szkoły Doktorskiej; obsługa kancelaryjna Działu Nauczania i Spraw Studenckich, Dziekanów, Prodziekanów oraz Dyrektora Szkoły Doktorskiej (m.in. rejestracja poczty przychodzącej i...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Kajima Poland Sp. z o.o. jest firmą budowlaną, która należy do działającej na całym świecie grupy Kajima Corporation. Specjalizujemy się w tworzeniu i projektowaniu budynków przemysłowych, centrów logistycznych, biurowców, kompleksów mieszkalnych i obiektów handlowych. Współpracujemy z wieloma klientami lokalnymi i międzynarodowymi. Tworzymy silny, zaangażowany zespół złożony z doświadczonych inżynierów i projektantów.
Administrator Biura Budowy
Miejsce pracy: Psary
Opis stanowiska:
Zadania asystenckie w biurze budowy,
Przygotowywanie i kontrola dokumentacji w biurze budowy,
Załatwianie bieżących spraw administracyjnych na budowie,
Tworzenie zestawień i raportów na potrzeby budowy,
Drobne tłumaczenia j. polski/j. angielski.
Wymagania:
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym,
Bardzo dobra organizacja pracy własnej,
Mile widziana wiedza z zakresu podstaw księgowości,
Umiejętność pracy w zespole,
Samodzielność, asertywność, umiejętność pracy pod presją czasu,
Dobra znajomość pakietu MS Office.
Oferujemy:
Umowę o pracę,
Pakiet świadczeń socjalnych (opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie NNW),
Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w branży budowlanej,
Pracę przy dużych i interesujących projektach w międzynarodowym zespole.
Zadania: Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz dbanie o przepływ informacji pomiędzy działami; Prowadzenie archiwum dokumentów; Zaopatrywanie biura w artykuły biurowe i spożywcze; Aktywny udział w posiedzeniach zarządu, przygotowywanie protokołów, raportów i...
specjalista mid / junior / asystent umowa zlecenie / o pracę pełny etat 4 900 - 6 850 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 dni
Poszukujemy zmotywowanej osoby na stanowisko pracownika obsługi biurowej w naszej firmie budowlanej. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne i organizacyjne w naszym biurze, a także współpracę z zespołem projektowym. Zakres obowiązków Obsługa...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
nadzór nad dokumentacją wykonywanych prac związanych z ochroną środowiska oraz procesem uzyskiwania decyzji administracyjnych, sprawozdawczość środowiskowa, w tym obsługa programów sprawozdawczych (BDO, KOBIZE), udział i współpraca z organami w toku procedur administracyjnych, prowadzenie biura.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków pracownika m.in.: obsługa administracyjna Dziekanów i Prodziekanów oraz Dyrektora Szkoły Doktorskiej; obsługa kancelaryjna Działu Nauczania i Spraw Studenckich, Dziekanów, Prodziekanów oraz Dyrektora Szkoły Doktorskiej (m.in. rejestracja poczty przychodzącej i...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...