Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie
Administrator baz danych

Administrator baz danych

Infolet Sp. z o.o.
dolnośląskie, Warszawa
praca stacjonarna
6380 dni temu

Ogłoszenie numer: 31149, z dnia 2007-07-06

Infolet Sp. z o.o.

17 listopada 2006 zostaliśmy wyróżnieni Godłem Instytutu Zarządzania – Inwestor w Kapitał Ludzki. Jest to prestiżowe wyróżnienie dla firm, które w szczególny sposób dbają o efektywny i nowatorski rozwój kapitału ludzkiego oraz budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji z pracownikami. Poszukujemy wielu osób do pracy zarówno w małych firmach jak i międzynarodowych korporacjach. Obecnie szukamy kandydatów na stanowisko:

Administrator baz danych

Miejsce pracy: dolnośląskie, Warszawa

 

Opis stanowiska

- pozostawanie w bliskim kontakcie z klientem w celu zapewnienia stałego wsparcia technicznego, oraz prowadzenie administracji bazami danych

Wymagania

- ponad dwa lata doświadczenia we wsparciu klienta - ponad rok doświadczenia w pracy z Microsoft SQL Server 2000/2005 - ponad rok doświadczenia w Microsoft SQL Server T-SQL scripting i/lub Oracle SQL scripting - bardzo dobra znajomość języka angielskiego - praktyczna znajomość (min 6 miesięcy )Windows Scripting oraz Unix Shell scripting - wykształcenie wyższe na kierunku: informatyka, elektronika, telekomunikacja, automatyka i robotyka, elektrotechnika lub pokrewne Mile widziane: - doświadczenie w implementacji i wsparciu replikacji, klastrów, logów dla Microsoft SQL Server oraz tworzeniu obrazów bazy (dla SQL 2005) - doświadczenie w przeprowadzaniu migracji z Microsoft SQL2000 do SQL2005 - doświadczenie we wdrażaniu rozwiązań w zakresie monitoringu/ powiadamiania - doświadczenie we wdrażaniu rozwiązań bezpieczeństwa takich jak wykrywanie włamań, nieudanych prób logowania

Oferujemy

- delegacje zagraniczne - jasno określony system premiowy - szkolenia - dodatkowa bezpłatna opieka medyczna
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.