BNP Paribas Cardif to stabilna firma ubezpieczeniowa, wchodząca w skład międzynarodowej grupy BNP Paribas – jednej z największych instytucji finansowych na świecie.
Innowacyjne podejście do ubezpieczeń zaowocowało powstaniem nowej dziedziny – bancassurance, której jesteśmy twórcą i znaczącym graczem.
Na polskim rynku istniejemy od 1998 roku, oferując m.in. ubezpieczenia kredytobiorców oraz szeroką gamę innych ubezpieczeń.
Aktualnie Dział Infrastruktury IT
w Departamencie Operacyjnym i Informatyki
poszukuje pracownika na stanowisko:
Administrator Baz Danych
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: ABD/01/2019
Opis stanowiska:
- Utrzymanie baz danych Oracle, Microsoft SQL
- Nadzorowanie i koordynowanie procesów technicznych w zakresie dostępu do danych, transportu danych, składowania danych
- Zapewnienie ciągłości działania warstwy danych
- Zapewnienie bezpieczeństwa, integralności i spójności danych
- Zarządzanie procesami zasilania warstwy danych
- Strojenie wydajności serwerów, baz danych
- Zarządzanie procesami kopii zapasowych i ich odtwarzania (kontrola wykonania, kontrola odtworzeń)
- Opracowywanie standardów i procesów zarządzania danymi
- Czynne uczestnictwo w komitetach Data Governance (integralności, spójności, jakości danych)
- Zarządzanie aktualizacjami i wydaniami – warstwa danych
- Współpraca z biurem projektów w zakresie wdrażania nowych rozwiązań
- Wykonywanie innych zadań z obszaru IT zleconych przez przełożonego
Wymagania:
- Komunikatywna znajomość j. angielskiego
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: informatyka, matematyka, fizyka)
- Doświadczenie w administrowaniu bazami danych Oracle na platformie Red Hat lub Linux Enterprise
- Znajomość technologii Oracle
- Znajomość języka PL/SQL, SQL
- Umiejętność optymalizacji wydajności zapytań, procedur i funkcji PL/SQL
- Mile widziana doświadczenie w administrowaniu baz danych Microsoft SQL
- Mile widziane doświadczenie DevOps dla rozwiązań opartych o język programowania PL/SQL i SQL
- Nastawienia na realizację zadań
- Umiejętności analityczne
- Otwartość na kontakt z biznesem
- Umiejętność pracy w zespole
- Mile widziane doświadczenie w utrzymaniu/rozwoju systemów dla branży ubezpieczeniowej
Oferujemy:
- Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji, a jednocześnie dynamicznie rozwijającej się
- Atrakcyjna lokalizacja biura (Pl. Piłsudskiego)
- Pakiet świadczeń socjalnych (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie karty sportowej, dofinansowanie wypoczynku letniego)
- Owoce w biurze
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego, m.in. poprzez udział w specjalistycznych szkoleniach