![](/img/firma/templates/734210/20442/top2.jpg)
Jesteśmy informatyczną spółką giełdową specjalizującą się w tworzeniu oprogramowania oraz rekrutacji i outsourcingu kadr IT. Prowadzimy również platformę księgowości internetowej ifirma.pl. Dla naszych klientów rekrutujemy głównie specjalistów z obszaru informatyki, telekomunikacji i elektroniki.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 1264.
Administrator baz danych Oracle
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: ABDO/WWA/PM
Opis stanowiska pracy
- Administracja i utrzymywanie istniejących baz danych oraz aktywny udział w ich rozwoju
- Administrowanie systemami operacyjnymi na których pracują bazy
- Nadzór, planowanie i wykonywanie instalacji poprawek na bazach danych
- Współpraca z innymi zespołami w zakresie zarządzania serwerami i bazami danych (ta osoba raczej nie będzie miała kontaktu z biznesem czy klientem zewnętrznym, musi się sprawnie komunikować w gronie osób technicznych – z analitykami, programistami itd.)
- Przygotowanie, wykonywanie i testowanie procedur backupowych
- Diagnostyka i rozwiązywanie problemów, wsparcie użytkowników
Wymagania
- Wykształcenie wyższe (najchętniej na kierunku Informatyka lub pokrewne)
- Certyfikat OCP co najmniej dla baz w wersji 10g – preferowane 11gR2/12c
- Co najmniej kilkuletnie doświadczenie w administracji bazami danych
- Ekspercka wiedza w zakresie używania Oracle Enterprise Managera Cloud Control
- Doświadczenie w używaniu technologii: RMAN, RAC, ASM, Oracle Data Guard
- Umiejętność pisania skryptów shell'owych
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
- Pakiet Benefit MultiSport, prywatną opiekę medyczną oraz ubezpieczenie na życie
- Przestrzeń przyjazną pracownikowi (piłkarzyki, rzutki)
- Stabilne warunki zatrudnienia oraz atrakcyjne wynagrodzenie
- Dobrą organizację pracy, unikalną atmosferę i komfortowe warunki pracy
![](/img/firma/templates/734210/20442/bottom_praca.jpg)