Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o. powstało w 1999 roku i obecnie jest najszybciej rozwijającą się firmą umożliwiającą akceptację kart płatniczych oraz rozliczanie transakcji elektronicznych w Polsce. Podstawowa działalność firmy obejmuje autoryzację oraz rozliczanie transakcji dokonanych za pomocą kart Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Diners Club i American Express w złotówkach, a także w ponad 30 innych walutach za pomocą Dynamic Currency Conversion (DCC). Sieć akceptacji eService w Polsce i na rynkach zagranicznych liczy ponad 230 tysięcy terminali POS. Spółka oferuje też szeroki wachlarz dodatkowych produktów i usług, takich jak doładowanie telefonów komórkowych, programy lojalnościowe, karty podarunkowe, wypłacanie gotówki za pomocą terminala POS (Cash Back) oraz możliwość rozliczania płatności internetowych przy wykorzystaniu zarówno kart jak i przelewów eService Sp. z o.o. należy do EVO Payments International oraz PKO Banku Polskiego
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko:
Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za:
- administrację bazami danych Oracle,
- rozwiązywanie codziennych problemów, aktywne reagowanie na sytuacje awaryjne,
- bieżący monitoring środowiska, optymalizację, rozwiązywanie problemów,
- utrzymywanie i aktualizowanie dokumentacji powierzonych środowisk,
- projektowanie, wdrażanie i testowanie rozwiązań Disaster Recovery,
- proponowanie i opiniowanie projektów nowych rozwiązań systemowych,
- proponowanie oraz implementowanie koniecznych zmian związanych z wydajnością oraz bezawaryjnym działaniem powierzonych systemów,
- wspieranie innych pracowników zespołu w rozwiązywaniu problemów systemowych,
- współpracę z dostawcami sprzętu i systemów informatycznych,
- zarządzanie licencjami na oprogramowanie dla administrowanych systemów,
- współpracę z innymi komórkami organizacyjnymi,
- tworzenie i aktualizację dokumentacji w zakresie zarządzanych systemów,
- regularne raportowanie stanu zarządzanych systemów,
- wykształcenie wyższe (informatyczne lub techniczne) lub średnie poparte doświadczeniem w administracji bazami danych Oracle,
- 3-letnie doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku,
- bardzo dobra znajomość baz danych Oracle (11 i 12),
- znajomość środowisk i narzędzi Oracle ASM, Data Guard, Streams, RMAN, Cloud Control,
- znajomość systemów operacyjnych z linii AIX, Unix, Linux,
- umiejętność pisania zapytań do baz danych i ich optymalizacji,
- znajomość zagadnień z zarządzania aplikacjami opartymi o Oracle,
- komunikatywność, zaangażowanie, umiejętność pracy w sytuacjach stresowych,
- znajomość zagadnień związanych z konfiguracją oraz zabezpieczaniem zarządzanych systemów oraz bezpieczeństwem teleinformatycznym,
- znajomość standardów wirtualizacji - VMware, IBM – Power VM,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- znajomość ITIL oraz standardu PCI DSS będzie dodatkowym atutem.
- możliwość zdobywania nowych doświadczeń i ciągłego podnoszenia kompetencji zawodowych,
- rozwój profesjonalny w międzynarodowym otoczeniu spółek z Grupy EVO,
- stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się organizacji,
- pracę w przyjaznym i profesjonalnym zespole,
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- prywatną opiekę medyczną i pakiet świadczeń socjalnych,
- owocowe wtorki, chill roomy i dobrą kawę.