TeamQuest jest polską, dynamicznie rozwijającą się firmą, od ponad 10 lat zajmującą się kompleksowymi usługami doradztwa personalnego, w szczególności w rekrutacji specjalistów IT.
Dla naszego klienta, globalnego holdingu, mającego swój oddział developmentu w Szczecinie, obecnie poszukujemy:
Administrator Baz Danych MS SQL Server
MIASTO Szczecin
Nr ref.: 24530
Zakres obowiązków:
- Wsparcie wewnętrznego klienta biznesowego (jako druga linia wsparcia) oraz firm sprzedażowych wchodzących w skład Holdingu, włączając w to: rozwiązywanie problemów, analizę i udoskonalanie infrastruktury w modelu pracy 24/5
- Współpraca z obsługą biznesową i pierwszą linią wsparcia w celu zrozumienia potrzeb, przeprowadzania analizy, projektowania i wdrażania infrastruktury informatycznej
- Badanie, ocena i dostarczanie rozwiązań technicznych w celu spełnienia określonych wymagań biznesowych
- Identyfikowanie i przedstawienie alternatywnych rozwiązań, które będą zgodne z potrzebami użytkowników oraz założonymi standardami
- Reagowanie na nagłe zdarzenia i pojawiające się wyzwania, wraz ze współpracownikami ze wszystkich lokacji na świecie
Wymagania:
- Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- Umiejętność swobodnej komunikacji w języku angielskim
- Bardzo dobra znajomość MS SQL 2008/2012/2014/2016
- Zdolność do pracy w dynamicznym środowisku i umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym w formacie 24/5
- Zaznajomienie z procesem i procedurami ITIL
Dodatkowe atuty:
- Znajomość Hyper-V/VMWare
- Biegłość/znajomość rozwiązań Microsoftowych (Active Directory, Windows servers and services)
- Praca/wsparcie przy systemie informatycznym AX (lub innym systemie ERP)
Oferujemy:
- Pracę na pełen etat
- Paczka benefitów socjalnych (Ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna)
- Premie uzależnione od wyników
- Możliwość uczenia się i rozwijania swoich umiejętności (pakiety szkoleniowe)
- Pracę w międzynarodowym środowisku
- Podróże firmowe :)