Team Connect to doświadczona firma technologiczna zajmująca się wdrażaniem projektów z sektora IT, działająca w modelu outsourcingu. Istniejemy od 2008 roku.
Stale eksplorujemy rynek w poszukiwaniu najlepszych specjalistów. Interesują Cię ciekawe i ambitne projekty? Jeżeli tak – pracuj z nami! Zapewnimy Ci bezpieczne i elastyczne warunki zatrudnienia oraz atrakcyjne wynagrodzenie.
Chciałbyś poznać więcej szczegółów? Zadzwoń lub napisz - chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Administrator Aplikacji
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: OL/ETL/WAW
Zadania:
- Monitorowanie aplikacji biznesowych (kontrola wykonania procesów).
- Diagnostyka i rozwiązywanie problemów.
- Wsparcie użytkowników w problemach związanych z użytkowaniem aplikacji.
- Przygotowywanie zestawień i raportów na żądanie.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne.
- Doświadczenie w pracy z bazami danych i integracją.
- Dobra znajomość (PL)SQL, Oracle
- Znajomość XML.
- Umiejętność analitycznego myślenia oraz rozwiązywania problemów.
- Dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca pracę z dokumentacją techniczną.
- Mile widziane doświadczenie w implementacji w HD
- Mile widziana znajomość narzędzi BI
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do wiedzy i doświadczenia oraz uczciwe zasady współpracy
- Swobodę wyboru formy zatrudnienia w zależności od potrzeb
- Pracę przy wykorzystaniu najnowszych rozwiązań IT na rynku
- Pracę w zespole ambitnych, doświadczonych specjalistów
- Wsparcie dedykowanego konsultanta oraz księgowego