Administrator Aplikacji w Biurze Systemów CRM i Wsparcia Procesów Biznesowych
Miejsce pracy: Warszawa
Nr oferty: R/26/2017
Bank Pekao S.A. jest jednym z największych banków w Polsce. Możesz pracować z wysokiej klasy ekspertami, rozwijać swoje umiejętności, zyskać dostęp do bogatej oferty szkoleniowej i programów rozwojowych. Teraz otwierają się przed Tobą nowe możliwości.
Zadania:
- Realizacja prac utrzymaniowo/rozwojowych w ramach jednej z największych bankowych platform internetowych
Korzyści:
- Pełna wyzwań praca w organizacji finansowej będącej liderem w Polsce
- Uczestnictwo w ciekawych projektach
- Możliwość dalszego rozwoju zawodowego i poszerzania wiedzy w strukturach jednego z największych banków w Polsce
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę i atrakcyjny pakiet benefitów
- Praca w organizacji wyznającej zasadę Work-Life-Balance
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe informatyczne lub bycie studentem ostatniego roku studiów
- Praktyczna wiedza w zakresie budowy aplikacji korzystających z JEE
- Praktyczna wiedza w zakresie administracji i konfiguracji: Apache, Tomcat, JBoss, Weblogic
- Ogólna wiedza z zakresu administracji bazą danych Oracle
- Praktyczna znajomość SQL, umiejętność programowania w PL/SQL
- Znajomość języka angielskiego (minimum: na poziomie czytania i pisania dokumentacji technicznej)
- Znajomość systemów AIX/Unix na poziomie zaawansowanego użytkownika
- Umiejętność analitycznego myślenia oraz pracy w zespole
Dodatkowym atutem będą:
- Znajomość serwera aplikacji IBM WebSphere
- Umiejętność optymalizacji zapytań SQL i kodu PL/SQL
- Umiejętność programowania w powłoce AIX/Unix (sh, csh, bash)
- Umiejętność programowania w języku Java
- Praktyczna znajomość Jira, Nagios