relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
4 dni
Do Twoich głównych zadań należeć będzie działania związane z rozliczaniem, raportowaniem oraz nadzorowaniem zadań inwestycyjnych i remontowych w terenie, weryfikacja planów inwestycyjno-remontowych oraz zakupów gotowych dóbr inwestycyjnych na podstawie informacji przekazanych przez...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 5 500 - 5 800 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: prowadzenie wszystkich spraw związanych z eksploatacją zasobów oraz pełną obsługą mieszkańców, kontrola pracy firmy sprzątającej, sprawowanie opieki nad powierzonym mieniem; nadzór nad utrzymaniem w należytym stanie technicznym zasobów spółdzielni; nadzór nad...
w tej roli będziesz odpowiadać za: zarządzanie portfelem spraw z wierzytelnościami BGK; zarządzanie działaniami zewnętrznych kancelarii prawnych – windykacja masowa produktów niezabezpieczonych dla osób fizycznych i firm; optymalizacja i digitalizacja procesów wspierających windykację,...
Zadania: Praca na tym stanowisku będzie polegała na wsparciu biura w obowiązkach administracyjnych; Zarządzanie i archiwizowanie bieżącej dokumentacji: segregowanie dokumentów, układanie w segregatorach, przygotowywanie dokumentów do inwentaryzacji oraz niszczenia; Zadania związane z...
Na co dzień będziesz zajmować się: Przyjmowanie od klientów zewnętrznych zamówień i forecastów; Wprowadzanie zamówień do systemu Oracle oraz nadzorowanie ich realizacji; Koordynowanie odbiorów produktów przez klientów, wystawianie faktur; Kompletacja dokumentacji wysyłkowej; Obsługa...
What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach zatwierdzania taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków w II instancji, prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach sporów między przedsiębiorstwami...
Na co dzień w naszym zespole:będziesz zajmować się zadaniami związanymi z gospodarowaniem składnikami majątkowymi (tj. środki trwałe, drobny inwentarz oraz składniki niskocenne) oraz obiegiem dokumentów związanych z tym procesem, korzystasz z aplikacji GSM,znakujesz składniki,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne działu w realizacji bieżących zadań, a w szczególności za: Nadzór nad obiegiem dokumentów firmowych i finansowych oraz obsługę wewnętrznych systemów Organizację podróży służbowych dla pracowników działu oraz...
Antal is a leader in executive recruitment and HR consulting services. The brand is present in 35 countries and has been operating in Poland since 1996. Antal International offices in Warsaw, Wrocław, Cracow, Poznań and Gdańsk conduct projects across Poland and abroad for biggest global corporations and local businesses operating in all sectors of the economy. The Antal SSC & BPO team specializes in providing recruitment services for shared services and outsourcing centres. Its projects involve searching for candidates to fill positions that require advanced technical or managerial skills, as well as high-volume recruitment associated with creating new structures or new teams within a short timeframe. The Antal SSC & BPO division consists of sections specializing in the following disciplines: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service/IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Administration Specialist with Romanian
Location: Łódź
Your will be responsible for:
preparation of documents
contact with internal and external clients
support for processes
Requirements:
very good knowledge of Romanian and English (min B1)
MS Office knowledge
Experience on similar position would be a plus
Company offer:
stable employment conditions based on a contract of employment
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
4 dni
Do Twoich głównych zadań należeć będzie działania związane z rozliczaniem, raportowaniem oraz nadzorowaniem zadań inwestycyjnych i remontowych w terenie, weryfikacja planów inwestycyjno-remontowych oraz zakupów gotowych dóbr inwestycyjnych na podstawie informacji przekazanych przez...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 5 500 - 5 800 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: prowadzenie wszystkich spraw związanych z eksploatacją zasobów oraz pełną obsługą mieszkańców, kontrola pracy firmy sprzątającej, sprawowanie opieki nad powierzonym mieniem; nadzór nad utrzymaniem w należytym stanie technicznym zasobów spółdzielni; nadzór nad...
w tej roli będziesz odpowiadać za: zarządzanie portfelem spraw z wierzytelnościami BGK; zarządzanie działaniami zewnętrznych kancelarii prawnych – windykacja masowa produktów niezabezpieczonych dla osób fizycznych i firm; optymalizacja i digitalizacja procesów wspierających windykację,...
Zadania: Praca na tym stanowisku będzie polegała na wsparciu biura w obowiązkach administracyjnych; Zarządzanie i archiwizowanie bieżącej dokumentacji: segregowanie dokumentów, układanie w segregatorach, przygotowywanie dokumentów do inwentaryzacji oraz niszczenia; Zadania związane z...
Na co dzień będziesz zajmować się: Przyjmowanie od klientów zewnętrznych zamówień i forecastów; Wprowadzanie zamówień do systemu Oracle oraz nadzorowanie ich realizacji; Koordynowanie odbiorów produktów przez klientów, wystawianie faktur; Kompletacja dokumentacji wysyłkowej; Obsługa...
What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach zatwierdzania taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków w II instancji, prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach sporów między przedsiębiorstwami...
Na co dzień w naszym zespole:będziesz zajmować się zadaniami związanymi z gospodarowaniem składnikami majątkowymi (tj. środki trwałe, drobny inwentarz oraz składniki niskocenne) oraz obiegiem dokumentów związanych z tym procesem, korzystasz z aplikacji GSM,znakujesz składniki,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne działu w realizacji bieżących zadań, a w szczególności za: Nadzór nad obiegiem dokumentów firmowych i finansowych oraz obsługę wewnętrznych systemów Organizację podróży służbowych dla pracowników działu oraz...