Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   łódzkie     dziś wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Starszy Specjalista ds. Inwestycji

    Well Fitness   Łódź    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Do Twoich głównych zadań należeć będzie działania związane z rozliczaniem, raportowaniem oraz nadzorowaniem zadań inwestycyjnych i remontowych w terenie, weryfikacja planów inwestycyjno-remontowych oraz zakupów gotowych dóbr inwestycyjnych na podstawie informacji przekazanych przez...
  • Specjalista ds. technicznych i administracyjnych

    Spółdzielnia Mieszkaniowa "Zagajnik"   Łódź, Bałuty    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 5 800 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: prowadzenie wszystkich spraw związanych z eksploatacją zasobów oraz pełną obsługą mieszkańców, kontrola pracy firmy sprzątającej, sprawowanie opieki nad powierzonym mieniem; nadzór nad utrzymaniem w należytym stanie technicznym zasobów spółdzielni; nadzór nad...
  • Specjalista / Specjalistka ds. windykacji sądowo-egzekucyjnej kredytów niezabezpieczonych

    mBank S.A.   Łódź    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    w tej roli będziesz odpowiadać za: zarządzanie portfelem spraw z wierzytelnościami BGK; zarządzanie działaniami zewnętrznych kancelarii prawnych – windykacja masowa produktów niezabezpieczonych dla osób fizycznych i firm; optymalizacja i digitalizacja procesów wspierających windykację,...
  • Pracownik biurowy (również z orzeczeniem)

    ManpowerGroup   Łódź    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę tymczasową
    6 dni
    Zadania: Praca na tym stanowisku będzie polegała na wsparciu biura w obowiązkach administracyjnych; Zarządzanie i archiwizowanie bieżącej dokumentacji: segregowanie dokumentów, układanie w segregatorach, przygotowywanie dokumentów do inwentaryzacji oraz niszczenia; Zadania związane z...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Klientów Kontraktowych

    POLPHARMA S.A.   Sieradz    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Na co dzień będziesz zajmować się: Przyjmowanie od klientów zewnętrznych zamówień i forecastów; Wprowadzanie zamówień do systemu Oracle oraz nadzorowanie ich realizacji; Koordynowanie odbiorów produktów przez klientów, wystawianie faktur; Kompletacja dokumentacji wysyłkowej; Obsługa...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   łódzkie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Zakres czynności: Przyjmowanie korespondencji wpływającej do Oddziału i dekretowanie do poszczególnych wydziałów; Prowadzenie rejestracji korespondencji w elektronicznym systemie obiegu dokumentów; Obsługa korespondencji wychodzącej z Oddziału; Rejestracje i odwzorowanie cyfrowe zwrotu...
  • HubSpot CRM Manager

    SMARTLUNCH S.A.   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   14 000 - 17 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    2 godz.
    Zadania: Nadzór nad wdrożeniem HubSpot w strukturach firmy, w tym koordynacja działań i monitorowanie postępów. Ścisła współpraca z zespołami marketingu i sprzedaży w celu zwiększenia wydajności i zaangażowania klientów. Projektowanie i automatyzacja procesów w HubSpot, z...
  • Referent ds. Administracyjnych - Pracownik sekretariatu

    MIRBUD S.A.   Jawor, ul. Wiejska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Opis stanowiska: obsługa administracyjna biura, rejestrowanie, opisywanie i rozliczanie faktur, prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, rejestracja i archiwizacja poczty, dbanie o prawidłowy i terminowy przepływ informacji i dokumentów wewnątrz firmy, przygotowywanie raportów...
Zobacz więcej ofert pracy

Administration Specialist with Romanian

ANTAL SP. Z O.O.
Łódź
praca stacjonarna
1873 dni temu
Antal is a leader in executive recruitment and HR consulting services. The brand is present in 35 countries and has been operating in Poland since 1996. Antal International offices in Warsaw, Wrocław, Cracow, Poznań and Gdańsk conduct projects across Poland and abroad for biggest global corporations and local businesses operating in all sectors of the economy. The Antal SSC & BPO team specializes in providing recruitment services for shared services and outsourcing centres. Its projects involve searching for candidates to fill positions that require advanced technical or managerial skills, as well as high-volume recruitment associated with creating new structures or new teams within a short timeframe. The Antal SSC & BPO division consists of sections specializing in the following disciplines: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service/IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.

Administration Specialist with Romanian
Location: Łódź
Your will be responsible for:
  • preparation of documents
  • contact with internal and external clients
  • support for processes

 

Requirements:
  • very good knowledge of Romanian,
  • good knowledge of English
  • MS Office knowledge
  • experience on similar position would be a plus

 

Company offers:
  • stable employment conditions based on a contract of employment
  • private medical care
  • Multisport card
  • life insurance
  • professional trainings
  • modern office in the center
  • opportunities for development
I agree to my personal data, contained in the recruitment documents (in particular: the CV), being processed by Antal Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością [limited liability company] headquartered in Wroclaw (address: ul. Gwiaździsta 66, 53 – 413 Wrocław), a recruitment agency registered with the office of Marszałek Województwa Mazowieckiego [Marshall of the Mazowieckie Voivodeship] under the number 496, for the purpose of carrying out recruitment processes - in accordance with the Personal Data Protection Act of 29 August 1997 (Dz. U. No. 133, Item 883, as amended). I am aware that making the abovementioned personal data available is voluntary and I am also aware that I have the right to access and amend my personal data - in accordance with the Personal Data Protection Act of 29 August 1997 (Dz. U. No. 133, Item 883, as amended). This agreement may be revoked at any time.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   łódzkie     dziś wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Starszy Specjalista ds. Inwestycji

    Well Fitness   Łódź    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Do Twoich głównych zadań należeć będzie działania związane z rozliczaniem, raportowaniem oraz nadzorowaniem zadań inwestycyjnych i remontowych w terenie, weryfikacja planów inwestycyjno-remontowych oraz zakupów gotowych dóbr inwestycyjnych na podstawie informacji przekazanych przez...
  • Specjalista ds. technicznych i administracyjnych

    Spółdzielnia Mieszkaniowa "Zagajnik"   Łódź, Bałuty    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 5 800 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: prowadzenie wszystkich spraw związanych z eksploatacją zasobów oraz pełną obsługą mieszkańców, kontrola pracy firmy sprzątającej, sprawowanie opieki nad powierzonym mieniem; nadzór nad utrzymaniem w należytym stanie technicznym zasobów spółdzielni; nadzór nad...
  • Specjalista / Specjalistka ds. windykacji sądowo-egzekucyjnej kredytów niezabezpieczonych

    mBank S.A.   Łódź    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    w tej roli będziesz odpowiadać za: zarządzanie portfelem spraw z wierzytelnościami BGK; zarządzanie działaniami zewnętrznych kancelarii prawnych – windykacja masowa produktów niezabezpieczonych dla osób fizycznych i firm; optymalizacja i digitalizacja procesów wspierających windykację,...
  • Pracownik biurowy (również z orzeczeniem)

    ManpowerGroup   Łódź    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę tymczasową
    6 dni
    Zadania: Praca na tym stanowisku będzie polegała na wsparciu biura w obowiązkach administracyjnych; Zarządzanie i archiwizowanie bieżącej dokumentacji: segregowanie dokumentów, układanie w segregatorach, przygotowywanie dokumentów do inwentaryzacji oraz niszczenia; Zadania związane z...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Klientów Kontraktowych

    POLPHARMA S.A.   Sieradz    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Na co dzień będziesz zajmować się: Przyjmowanie od klientów zewnętrznych zamówień i forecastów; Wprowadzanie zamówień do systemu Oracle oraz nadzorowanie ich realizacji; Koordynowanie odbiorów produktów przez klientów, wystawianie faktur; Kompletacja dokumentacji wysyłkowej; Obsługa...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   łódzkie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Zakres czynności: Przyjmowanie korespondencji wpływającej do Oddziału i dekretowanie do poszczególnych wydziałów; Prowadzenie rejestracji korespondencji w elektronicznym systemie obiegu dokumentów; Obsługa korespondencji wychodzącej z Oddziału; Rejestracje i odwzorowanie cyfrowe zwrotu...
  • HubSpot CRM Manager

    SMARTLUNCH S.A.   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   14 000 - 17 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    2 godz.
    Zadania: Nadzór nad wdrożeniem HubSpot w strukturach firmy, w tym koordynacja działań i monitorowanie postępów. Ścisła współpraca z zespołami marketingu i sprzedaży w celu zwiększenia wydajności i zaangażowania klientów. Projektowanie i automatyzacja procesów w HubSpot, z...
  • Referent ds. Administracyjnych - Pracownik sekretariatu

    MIRBUD S.A.   Jawor, ul. Wiejska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Opis stanowiska: obsługa administracyjna biura, rejestrowanie, opisywanie i rozliczanie faktur, prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, rejestracja i archiwizacja poczty, dbanie o prawidłowy i terminowy przepływ informacji i dokumentów wewnątrz firmy, przygotowywanie raportów...