Zadania: Wsparcie konsultantów w dziale rekrutacji polegające na tłumaczeniu rozmów w kontakcie z osobami anglojęzycznymi; Wymagania: Wykształcenie min. średnie Umiejętność posługiwania się językiem angielskim, biegle na poziomie B2/C1 – wymóg konieczny; Znajomość obsługi...
Opis stanowiska: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
Twoje zadania: rejestracja i monitorowanie zleceń protetycznych, obsługa korespondencji mailowej, zarządzanie informacją z platform chmurowych, kontakt poofertowy i obsługa posprzedażowa, przygotowywanie i nadzorowanie wysyłki korespondencji oraz dokumentów przewozowych, przeprowadzanie...
Monitorowanie zmian w umowach i aneksach z Klientami i aktualizowanie wykazu Klientów; Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów dotyczących rozliczenia Klientów; Przygotowywanie specyfikacji do faktur za usługi zgodnie z zapisami w umowach i aneksach;
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi
Łódź, ul. Warecka 3
praca hybrydowa
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Czym będziesz się zajmować: przeprowadzanie inspekcji budów i innych obiektów budowlanych; przeprowadzanie inspekcji obiektów użytkowanych; przeprowadzanie kontroli obowiązkowych; prowadzenie postępowań dotyczących wyjaśniania przyczyn powstawania katastrof budowlanych; przygotowywanie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
About the team You will be working out of CPBC in Szczecin, but will be part of the Commercial Excellence team that is situated in our HQ in Denmark. On a day-to-day basis, you will collaborate closely together with stakeholders in the business areas, IT colleagues, as well as our local...
Twój zakres obowiązków: obsługa dokumentów kadrowych i administracyjnych; rejestracja delegowanych pracowników na portalach rządowych i portalu klienta na rynku niemieckim; ścisła współpraca z dostawcami mieszkań (komunikacja w języku niemieckim), raportowanie usterek zgłaszanych przez...
Job Tasks: Purchase and maintain office supplies and equipment; Ensure compliance with health, safety, and environmental standards; Oversee building usage and maintenance; Prepare reports on office budgets and expenses; Collaborate with the European Admin Manager to update office policies for...
Opis stanowiska: Prowadzenie spraw administracyjnych Laboratorium Medycznego. Zarządzanie gospodarką magazynową (czasami trzeba coś przenieść, wypakować). Obsługa zamówień Kontrahentów i Punktów Pobrań. Rejestracja zleceń. Kontakt z Kontrahentami. Opisywanie i procesowanie faktur do...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Prowadzenie sekretariatu; Prowadzenie rejestru dokumentów wychodzących i przychodzących; Obsługa telefoniczna firmy; Przyjmowanie oraz obsługa recepcyjna gości i interesantów; Zaopatrywanie biura w niezbędne materiały do pracy; Dbanie o codzienne sprawne funkcjonowanie biura, w tym...
Cpl Jobs is a part of the larger European recruitment and HR services group, Cpl Resources. We help the greatest talents to develop their careers and enable leading companies on the Polish and European market to find the best professionals. Currently we are looking for: Administration Specialist with Norwegian.
Job description:
providing support in import/export process for European branches,
monitoring the process of deliveries, tracking shipments,
checking the correctness of packages data,
communication with clients and customs agencies,
managing the global product database.
Requirements:
excellent verbal and written communication skills,
good Norwegian (min. B1) and very good command of English,
analytical skills and accuracy,
experience on a similar position would be an asset.
We offer:
possibility to build career in an international company,
Zadania: Wsparcie konsultantów w dziale rekrutacji polegające na tłumaczeniu rozmów w kontakcie z osobami anglojęzycznymi; Wymagania: Wykształcenie min. średnie Umiejętność posługiwania się językiem angielskim, biegle na poziomie B2/C1 – wymóg konieczny; Znajomość obsługi...
Opis stanowiska: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
Twoje zadania: rejestracja i monitorowanie zleceń protetycznych, obsługa korespondencji mailowej, zarządzanie informacją z platform chmurowych, kontakt poofertowy i obsługa posprzedażowa, przygotowywanie i nadzorowanie wysyłki korespondencji oraz dokumentów przewozowych, przeprowadzanie...
Monitorowanie zmian w umowach i aneksach z Klientami i aktualizowanie wykazu Klientów; Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów dotyczących rozliczenia Klientów; Przygotowywanie specyfikacji do faktur za usługi zgodnie z zapisami w umowach i aneksach;
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi
Łódź, ul. Warecka 3
praca hybrydowa
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Czym będziesz się zajmować: przeprowadzanie inspekcji budów i innych obiektów budowlanych; przeprowadzanie inspekcji obiektów użytkowanych; przeprowadzanie kontroli obowiązkowych; prowadzenie postępowań dotyczących wyjaśniania przyczyn powstawania katastrof budowlanych; przygotowywanie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
About the team You will be working out of CPBC in Szczecin, but will be part of the Commercial Excellence team that is situated in our HQ in Denmark. On a day-to-day basis, you will collaborate closely together with stakeholders in the business areas, IT colleagues, as well as our local...
Twój zakres obowiązków: obsługa dokumentów kadrowych i administracyjnych; rejestracja delegowanych pracowników na portalach rządowych i portalu klienta na rynku niemieckim; ścisła współpraca z dostawcami mieszkań (komunikacja w języku niemieckim), raportowanie usterek zgłaszanych przez...
Job Tasks: Purchase and maintain office supplies and equipment; Ensure compliance with health, safety, and environmental standards; Oversee building usage and maintenance; Prepare reports on office budgets and expenses; Collaborate with the European Admin Manager to update office policies for...
Opis stanowiska: Prowadzenie spraw administracyjnych Laboratorium Medycznego. Zarządzanie gospodarką magazynową (czasami trzeba coś przenieść, wypakować). Obsługa zamówień Kontrahentów i Punktów Pobrań. Rejestracja zleceń. Kontakt z Kontrahentami. Opisywanie i procesowanie faktur do...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Prowadzenie sekretariatu; Prowadzenie rejestru dokumentów wychodzących i przychodzących; Obsługa telefoniczna firmy; Przyjmowanie oraz obsługa recepcyjna gości i interesantów; Zaopatrywanie biura w niezbędne materiały do pracy; Dbanie o codzienne sprawne funkcjonowanie biura, w tym...