HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
Administracyjne wsparcie działu Customer Service z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Łódź
Nr ref.: 1112840
Nowe możliwość rozwoju w Łodzi!
Dla naszego Klienta - globalnie rozpoznawalnej marki rozbudowującej Centrum Usług Wspólnych w Łodzi-poszukujemy osoby na stanowisko administracyjnego wsparcia działu obsługi klienta wewnętrznego z językiem niemieckim.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za pracę na kontraktach i zleceniach usług naprawczych, głównie za przyjęcie zlecenia od Klientów wewnętrznych firmy (niemieckojęzycznych) przeprocesowanie go, oznaczenie w systemie oraz wysłanie odpowiedniego zlecenia naprawy do inżynierów. Jest to w większości praca administracyjna związana z pracą na systemie i z bazą danych. Dużym atutem jest możliwość wykorzystania w pracy języka niemieckiego zarówno w mowie jak i piśmie (kontakt z klientem mailowy jak i telefoniczny).
Na tym stanowisku najlepiej sprawdzi się osoba skrupulatna, dbająca o szczegóły, zorientowana technicznie, znająca płynnie język niemiecki i komunikatywnie język angielski. Doświadczenie z programem SAP oraz chęć do pracy z MS Excel mile widziane.
Nasz klient oferuje stabilne warunki zatrudnienia, pracę w samym centrum Łodzi, prywatną opiekę medyczną, kartę sportową oraz zniżki na produkty firmy. Dla osób spoza Łodzi przewidziany jest bogaty pakiet relokacyjny.
Zainteresowała Cię ta oferta? Aplikuj już dziś!
Dla naszego Klienta - globalnie rozpoznawalnej marki rozbudowującej Centrum Usług Wspólnych w Łodzi-poszukujemy osoby na stanowisko administracyjnego wsparcia działu obsługi klienta wewnętrznego z językiem niemieckim.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za pracę na kontraktach i zleceniach usług naprawczych, głównie za przyjęcie zlecenia od Klientów wewnętrznych firmy (niemieckojęzycznych) przeprocesowanie go, oznaczenie w systemie oraz wysłanie odpowiedniego zlecenia naprawy do inżynierów. Jest to w większości praca administracyjna związana z pracą na systemie i z bazą danych. Dużym atutem jest możliwość wykorzystania w pracy języka niemieckiego zarówno w mowie jak i piśmie (kontakt z klientem mailowy jak i telefoniczny).
Na tym stanowisku najlepiej sprawdzi się osoba skrupulatna, dbająca o szczegóły, zorientowana technicznie, znająca płynnie język niemiecki i komunikatywnie język angielski. Doświadczenie z programem SAP oraz chęć do pracy z MS Excel mile widziane.
Nasz klient oferuje stabilne warunki zatrudnienia, pracę w samym centrum Łodzi, prywatną opiekę medyczną, kartę sportową oraz zniżki na produkty firmy. Dla osób spoza Łodzi przewidziany jest bogaty pakiet relokacyjny.
Zainteresowała Cię ta oferta? Aplikuj już dziś!