Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę
    3 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Wielkopolskie Poznań Asystentka Zarządu Poznań
Administracja Biura / Asystent(-ka)

Administracja Biura / Asystent(-ka)

Lenzkes Techniki Mocowania Sp. z o. o.
Poznań
praca stacjonarna
4754 dni temu

Ogłoszenie numer: 175720, z dnia 2011-12-15

Lenzkes Techniki Mocowania Sp. z o.o. jest wiodącym producentem narzędzi mocujących na świecie. Ponad 80.000 klientów używa naszych rozwiązań. Jakość naszych narzędzi cechuje się najwyższym poziomem wykonania. Do grona naszych klientów należą prawie wszytskie największe koncerny na świecie.

Administracja Biura / Asystent(-ka)

Miejsce pracy: Poznań

Nr Ref.: 2011110901

 

Opis stanowiska

  • Organizacja pracy biura z partnerami firmy jak kontakty z klientami, współpraca z biurem rachunkowym oraz kancelarią prawną.
  • Planowanie spotkań dla kadry zarządzającej, rozliczanie delegacji i kosztów.
  • Przygotowanie różnej dokumentacji i korspondencji biurowej.
  • Inne zadania zwiazane z prowadzeniem biura oraz praca handlowca.

Wymagania

  • Minimum wykształcenie średnie
  • Znajomość zagadnień organizacji biura
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Samodzielna praca
  • Umiejętność obsługi komputera, programów pakietu office oraz internetu i email
  • Mile widziana komunikatywna znajomość jęzka niemieckiego.

Oferujemy

  • Stałą pracę oraz stałe wynagrodzenie.
  • Możliwość szkolenia w spółce matce w Niemczech lub innych jej oddziałach w Europie.
  • Możliwość podwyższania swoich kwalifikacji.

Praca odbywa się w trakcie okresu próbnego na miejscu w Poznaniu w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.45 do 12.30.

Dla osób z poza Poznania oferujemy w razie potrzeby w początkowym okresie również zakwaterowanie.

Naszą ofertę kierujemy również do stażystów oraz praktykantów.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę
    3 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....