Trebbi Polska jest niezależną, profesjonalną firmą doradczą w zakresie nieruchomości, świadczącą usługi zarządzania projektami i doradztwa budowlanego dostosowane do indywidualnych potrzeb naszych klientów.
W ramach rozwoju Trebbi, została utworzona Trebbi Polska we współpracy z zespołem brytyjskim w celu świadczenia specjalistycznych usług doradczych w zakresie budownictwa i nieruchomości. Trebbi Polska skupia osoby posiadające bogate doświadczenie w pracy z międzynarodowymi klientami w Polsce oraz dalsze międzynarodowe doświadczenie rodziny Trebbi, które zostało zbudowane w ciągu ostatnich 30 lat. Dzięki dostępowi do wielobranżowego zespołu konsultantów, Trebbi Polska zapewnia unikalne możliwości wspierania inwestorów i klientów korporacyjnych w dalszym rozwoju ich działalności w Europie kontynentalnej.
Zakres obowiązków dla przedmiotowego projektu:
- Pełnienie obowiązków administratora projektu/office Managera wraz ze wsparciem dla Project Managera na projekcie budowy obiektu halowego w okolicach Wałbrzycha,
- Administracja projektu w BIM,
- Obsługa sekretariatu biura budowy,
- Wsparcie zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego,
- Pomoc w nadzorowaniu jakości i terminowości realizowanych robót,
- Wsparcie w przygotowywaniu raportów prowadzonych projektach, analizie harmonogramów oraz koordynacji międzybranżowej,
- Współpraca z kierownikiem projektu oraz inwestorami,
Zakres obowiązków w kolejnych projektach: - Pełnienie obowiązków inżyniera budowy / wsparcia dla Project Managera na projektach z branży budowlanej i nieruchomości prowadzonymi przez Trebbi Polska Sp. z o.o. i związanymi z budownictwem branży logistycznej, biurowej (w tym aranżacje biur – fit-out) , handlowej i zamieszkania zbiorowego w zakresie wznoszenia obiektów przebudów, remontów, aranżacji, audytów technicznych Due Diligence, przygotowania inwestycji, monitoringu oraz szeroko pojętego doradztwa technicznego. Na tych projektach Trebbi Polska Sp. z o.o. świadczy usługi z zakresu zarządzania projektami budowlanymi, pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, audytora TDD, monitora inwestycji i zewnętrznego eksperta itp.
- Wsparcie zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego,
- Pomoc w realizacji postępowań przetargowych, kontrola kosztów projektu,
- Pomoc w nadzorowaniu jakości i terminowości realizowanych robót,
- Wsparcie w przygotowywaniu raportów prowadzonych projektach, analizie harmonogramów oraz koordynacji międzybranżowej,
- Wsparcie w przygotowaniu raportów technical due-diligence,
- Współpraca z kierownikiem projektu oraz inwestorami.
Wymagania:
- Wykształcenie techniczne na poziomie przynajmniej inżyniera na kierunkach: budownictwo, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne lub pokrewne,
- Dostępność od zaraz/początek kwietnia 2025,
- Doświadczenie przy projektach BIM w zakresie administracji projektu,
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym pracę z dokumentacją w tym języku (uwzględniając pisanie raportów i maili),
- Gotowość do sporadycznych, krótkoterminowych (1-2 dniowych) wyjazdów służbowych,
- Praca na miejscu – okolice Wałbrzycha,
- Umiejętność pracy w trybie wielozadaniowym,
- Samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
Oferujemy:
- Możliwość zdobywania wiedzy i doświadczenia w zakresie zarządzania projektami,
- Możliwość uzyskania praktyk do uprawnień budowlanych,
- Ciekawą pracę pełną wyzwań w międzynarodowej firmie realizującej duże projekty,
- Bliską współpracę z ekspertami w branży,
- Realną możliwość nabycia nowych kompetencji,
- Umowę zlecenie, umowę o pracę na pełen etat lub B2B,
- Szkolenia stanowiskowe,
- Możliwość szybkiego rozwoju,
- Prywatną opiekę medyczną,
- Pakiet Multisport,
- Ubezpieczenie na życie.
Poznaj
Trebbi Polska Sp. z o.o.