W T-Mobile wierzymy, że życie jest bogatsze, kiedy dzielimy się swoimi emocjami i doświadczeniami. Dlatego T-Mobile gwarantuje miejsce pracy, w którym zmiana oznacza szansę na postęp i innowacje. Miejsce wzajemnej inspiracji i niezwykłych wyzwań. Zapraszamy do współpracy!
Zakres obowiązków:
-
Odpowiedzialność za nadzór, utrzymanie systemów Call/Contact Center
-
Odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie systemów Call/Contact Center, ich komponentów
-
Odpowiedzialność za bezpieczeństwo systemów Call Center
-
Zarządzanie systemami Call/Contact Center w firmie
-
Kontakt i kontrola zewnętrznych dostawców usług telekomunikacyjnych i IT.
-
Rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników końcowych sieci.
-
Zadania operacyjne związane z zapewnieniem bezpieczeństwa systemów CC.
-
Współpraca w ramach rozproszonego pionu IT.
-
Znajomość i stosowanie się do obowiązujących procedur.
Wymagania:
-
Wykształcenie wyższe z zakresu Informatyki / Telekomunikacji
-
Bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z utrzymaniem sieci VoIP oraz tradycyjnej telefonii
-
Bardzo dobra znajomość protokołów TCP/IP
-
Minimum pięcioletnie doświadczenie na podobnym stanowisku
-
Doświadczenie w administracji systemami wspomagającymi pracę Call Center takimi jak:
-
PBX, (Preferowana znajomość Avaya systems); PDS; ACD/CCD; IVR;
-
CTI, (Preferowana znajomość Genesys systems);
-
System rejestracji rozmów; (Preferowana znajomość Nice systems)
-
Znajomość działania protokołów takich jak: SCCP; SIP; RTP/SRTP; H.323; MGCP, TCP/IP
-
Dobra znajomość języka angielskiego
-
Samodzielność, dyspozycyjność i wysokie zaangażowanie
-
Prawo jazdy kat. B
UWAGA
Dane stanowisko docelowo zostanie wyoutsourcowane z T-Mobile z dniem 1.10.2015 do zewnętrznego partnera Wipro IT Services Poland, obsługującego spółkę T-Mobile.
Poznaj
T-Mobile Polska
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.