Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista Koordynator ds. Księgowości

    PPH Tarkor Spółka z o.o.   Nowy Korczyn    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 9 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: Kierowanie Działem Księgowości. Prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz dokumentacji Spółki z o.o. Zapewnienie zgodności działań z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego. Przygotowywanie deklaracji podatkowych i obligatoryjnych raportów. Kontrola i uzgodnienia...
  • Finance Entity Accounting & Reporting Team Lead

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    About the position: As the Finance Entity Accounting & Reporting Team Lead for Poland and Eastern Europe, you’ll lead a high-performing team responsible for IFRS, statutory reporting, and FP&A. This impactful role drives accuracy, compliance, and collaboration with auditors, while streamlining...
  • Zastępca Głównego Księgowego

    Trakcja S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska Wspieranie Głównego Księgowego w zarządzaniu Biurem Księgowości, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa bilansowego i podatkowego; Nadzór nad procedurą potwierdzania sald z kontrahentami oraz przeprowadzanie rozliczeń inwentaryzacji aktywów firmy; Zapewnienie...
  • Financial Controls Manager

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    What will you do - Responsibilities: Ensure that the control framework is consistent with JSOX rules and best practice Maintenance of the change management process by assistance in evaluation of business and IT process changes to identify financial risks and evaluate its probable impact Evaluation...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Główna Księgowa / Główny Księgowy

    PPH Tarkor Spółka z o.o.   Nowy Korczyn    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 9 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Opis stanowiska kierowanie i nadzór nad Dziełem Księgowości; prowadzenie ksiąg rachunkowych, dokumentacji i rozliczeń Spółki z o.o. zgodnie z przepisami; nadzór nad przestrzeganiem przepisów prawa podatkowego w Spółce; sporządzanie deklaracji podatkowych i raportów wynikających z...
Zobacz więcej ofert pracy

Accounts Receivable Supervisor

Capita Group Plc
Łódź
praca stacjonarna
3261 dni temu

Capita is the UK’s largest business process outsourcing company hiring over 74 000 staff across UK, Europe, India and South Africa. Our goal is simple: to help our wide range of public and private sector clients improve service to their customers.

 

Capita Poland with two Business Centres in Kraków and Łódź hires over 700 employees. We deliver multilingual business services that range from managing complex processes to more specialised support. That provides our employees with the opportunity to work for various clients and develop expertise in many disciplines.

 

Given our expansion plans and exciting new projects, Capita is currently recruiting for the position of:

Accounts Receivable Supervisor
Łódź

 

The main role will be to manage and supervise Inbound and Outbound team. You will be also in charge of monitoring team performance and preparing various reports. The position likewise includes contacting with client and ensuring positive image of a company. Working within our department is a great opportunity to perfect your language and managing skills.

 

You will be responsible for:
 

Management:

  • time & attendance – to manage and roster the team; e.g. holidays, sick leave etc. and to maintain accurate records

  • supervision – to supervise a team to achieve KPI’s/SLA’s while delivering AR services to multiple clients in a Shared Service Centre environment; to co-ordinate the activities of assigned credit control staff and apply credit management best practice

  • monitoring – to monitor individual and team performance against contract Service Level Agreements. This includes reviewing staff performance in relation to productivity on the Debtors Ledgers

  • quality, training & coaching – co-ordination of staff training and mentoring, to include quality checks on performance and financial controls (i.e. accuracy checks, query turnaround time etc.)

Reporting:

  • recording metrics – to accurately record and analyse time and attendance, sickness levels in close correlation with productivity

  • SLA’s & KPI’s – to complete both internal and external daily, weekly and monthly metrics and reports; to run regular meetings and conference calls with the clients when and where applicable

  • debtors reporting – to create and maintain databases/reports for the purpose of credit management information and decision making

  • assist in reconciling accounts on the ledger when required

  • escalations – to review the performance of accounts where credit management action is required and initiate relevant escalations

  • overall team performance – suggestions for innovation and improvements, identify process changes and team structure changes and act upon these where necessary

You are a perfect candidate if you:
  • hold a Bachelor or Master degree

  • have a 2 years experience in people management and an experience in Debts Collections

  • are fluent in spoken and written English

  • have a leadership skills – ability to motivate and inspire others

  • are initiative, open minded and multitasking

  • have an ability to prioritise tasks and deliver high quality results under pressure

  • are customer orientated

  • have an experience in work in cross functional team (considered an asset)

  • have a knowledge of Continuous Improvements tools (considered an asset)

What we can offer you:
  • Ability to work in international and multilingual environment

  • Shift work between 10 a.m. and 6 p.m.

  • Great atmosphere

  • Training and development programme

  • Attractive social benefits

 

 

We kindly inform you that we contact only chosen candidates. In your application please include the following statement: “I hereby authorize you to process my personal data included in my job application for the needs of the recruitment process (in accordance with the Personnel Protection Act 29.08.1997 no 133 position 883)”.
 

Podobne oferty

  • Specjalista Koordynator ds. Księgowości

    PPH Tarkor Spółka z o.o.   Nowy Korczyn    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 9 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: Kierowanie Działem Księgowości. Prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz dokumentacji Spółki z o.o. Zapewnienie zgodności działań z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego. Przygotowywanie deklaracji podatkowych i obligatoryjnych raportów. Kontrola i uzgodnienia...
  • Finance Entity Accounting & Reporting Team Lead

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    About the position: As the Finance Entity Accounting & Reporting Team Lead for Poland and Eastern Europe, you’ll lead a high-performing team responsible for IFRS, statutory reporting, and FP&A. This impactful role drives accuracy, compliance, and collaboration with auditors, while streamlining...
  • Zastępca Głównego Księgowego

    Trakcja S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska Wspieranie Głównego Księgowego w zarządzaniu Biurem Księgowości, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa bilansowego i podatkowego; Nadzór nad procedurą potwierdzania sald z kontrahentami oraz przeprowadzanie rozliczeń inwentaryzacji aktywów firmy; Zapewnienie...
  • Financial Controls Manager

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    What will you do - Responsibilities: Ensure that the control framework is consistent with JSOX rules and best practice Maintenance of the change management process by assistance in evaluation of business and IT process changes to identify financial risks and evaluate its probable impact Evaluation...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Główna Księgowa / Główny Księgowy

    PPH Tarkor Spółka z o.o.   Nowy Korczyn    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 9 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Opis stanowiska kierowanie i nadzór nad Dziełem Księgowości; prowadzenie ksiąg rachunkowych, dokumentacji i rozliczeń Spółki z o.o. zgodnie z przepisami; nadzór nad przestrzeganiem przepisów prawa podatkowego w Spółce; sporządzanie deklaracji podatkowych i raportów wynikających z...