• Zapewnienie wsparcia w codziennych procesach opłacania faktur, włączając w to przyjmowanie, zatwierdzanie, kodowanie i sprawdzanie faktur;
• Przygotowywanie propozycji płatności dla wszystkich rodzajów wypłat;
• Zapewnienie prawidłowego księgowania i wprowadzania wydatków;
• Koordynacja kontaktów z dostawcami oraz odpowiedź na zapytania sprzedawców i prośby klientów;
• Odpowiedzialność za dotrzymanie terminów płatności;
• Przygotowanie miesięcznych rachunków AP;
• Ścisła współpraca z innymi działami księgowości;
• Udział w Knowledge Transfer procesów AP;
• Przygotowywanie dokumentacji procesu;
• Szkolenie zespołu Junior AP.
• Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki Finanse i Rachunkowość lub Ekonomia;
• Znajomość procesów księgowych AP i kontroli;
• Silne zdolności analityczne oraz umiejętność pracy pod presją czasu;
• Umiejętność korzystania z komputera oraz aplikacji internetowych;
• Biegłość w korzystaniu z systemu Oracle będzie dodatkowym atutem;
• Gotowość do podróży służbowych;
• Biegła znajomość j. angielskiego oraz j. francuskiego jest warunkiem koniecznym.
• Atrakcyjne warunki zatrudnienia
• Możliwość rozwoju zawodowego
• Przyjazną atmosferę pracy
• Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.