Jesteśmy międzynarodową firmą consultingową, specjalizującą się w profesjonalnych usługach z zakresu podatków, księgowości, payrollu, IT, doradztwa personalnego oraz biznesowego. Naszymi klientami są głównie międzynarodowe firmy z różnych branż, zwracające się do nas z uwagi na wysoki standard świadczonych usług.
Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko
Accounting Team Leader
Miejsce pracy: Warszawa
GŁÓWNE OBOWIĄZKI:
- Zarządzanie i nadzorowanie nad operacjami zespołu księgowego, w tym A/R, A/P, GL, listy płac i gotówka.
- Monitorowanie i analiza danych księgowych oraz tworzenie raportow i zestawień finansowych.
- Stosowanie właściwych metod i zasady rachunkowości.
- Wsparcie procesu zamykania na koniec miesiąca i na koniec roku.
- Zapewnianie kontroli jakości transakcji finansowych.
- Przewidywanie zmian oraz poszukiwanie lepszych praktyk w zakresie procesów, standardów i systemów finansowych.
- Udział w osiąganiu przez firmę celów strategicznych.
KLUCZOWE WYMAGANIA:
- Doświadczenie zawodowe jako Lider Zespołu Księgowego lub Opiekun Księgowy.
- Wiedza oraz ukończone studia z zakresu z finansów lub rachunkowości.
- Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
- Gruntowna znajomość zasad i procedur rachunkowości, w tym:
- Sporządzanie sprawozdania finansowego (w tym przepływ środków pieniężnych)
- Kalkulacja podatku odroczonego
- Uzgodnienie leasingu
- Uzgodnienie inwestycji / środków trwałych w budowie
- Wysoka dbałość o szczegóły i dokładność.
- Koncentracja zarówno na celu osobistym, jak i zespołowym.
- Duże doświadczenie systemowe i znajomość narzędzi IT, w tym Microsoft Office (zwłaszcza Excel).