specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do Twoich zadań należeć będzie: kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników, tj.: akta osobowe, umowy zlecenia, ewidencja czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń, nadzorowanie przestrzegania przepisów prawa pracy oraz aktualizowanie dokumentacji kadrowej, weryfikowanie czasu i planów pracy...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Kontrola i bieżąca weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym; Potwierdzanie sald należności i zobowiązań z kontrahentami oraz uzgadnianie rozrachunków, w tym także wyjaśnianie zaistniałych różnic; Nadzór nad prawidłowym obiegiem i...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Czy masz doświadczenie w zarządzaniu dokumentacją personalną, znasz na wylot przepisy prawa pracy oraz obsługę płacową? Excel nie ma przed Tobą tajemnic? Jeśli tak, to doskonale się składa – czekamy na Ciebie! Do Twoich głównych zadań należeć będzie: Obsługa kadrowo-płacowa...
umowa o dzieło / kontrakt B2B część etatu / tymczasowa/dodatkowa aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska prowadzenie ksiąg rachunkowych klientów biura, sporządzanie deklaracji podatkowych, sporządzanie sprawozdań finansowych, kontakt z klientami oraz instytucjami zewnętrznymi, uzgadnianie kont księgowych, prowadzenie ewidencji dla celów podatkowych;
Opis stanowiska: kompletowanie i weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym, ewidencja dokumentów w systemie finansowo-księgowym, prowadzenie ewidencji środków trwałych, wycena ich wartości początkowej, kwalifikowanie do odpowiedniej grupy zgodnie z KŚT, prowadzenie...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
specjalista senior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 7 000 - 12 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
Opis stanowiska Dekretowanie i księgowanie faktur zakupowych oraz innych dokumentów kosztowych. Rozliczanie zaliczek, delegacji, kart VISA. Księgowanie wyciągów bankowych. Ewidencjonowanie i analizowanie rozrachunków z dostawcami i odbiorcami. Analizowanie sald wybranych kont księgowych....
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
O PRACY W NASZEJ FIRMIE: Praca w naszej firmie, to przede wszystkim interesujące projekty, zróżnicowany wachlarz obowiązków i wiele inspirujących wyzwań. Na stanowisku Specjalisty/ki ds. Administracji należą do nich: Bieżąca obsługa biura / w języku polskim i angielskim. Rozliczanie i...
Twoje zadania: Jako samodzielna księgowa odpowiadasz za dowiezienie całego procesu księgowego dla klienta (masz wsparcie młodszych księgowych, ale to Ty jesteś liderem tego zespołu). Sporządzanie sprawozdań finansowych, współpraca z audytorami. Pracujemy zdalnie przy pomocy systemu Enova...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
prawidłowe i terminowe wprowadzanie dokumentów zakupu, wystawianie faktur sprzedażowych oraz not, obsługa programu księgowego Comarch Optima, obsługa wewnętrznego programu obiegu dokumentów, kontrola poprawności dokumentów księgowych, przygotowywanie listy płatności, rozliczanie...
Headhunters Agencja Pracy to polska firma świadcząca usługi w zakresie konsultingu personalnego na rynku krajowym i zagranicznym. Trzon działalności Oddziału w Katowicach to procesy rekrutacyjno - selekcyjne głównie w oparciu o metodę direct oraz executive search na stanowiska średniego i wyższego szczebla. Headhunters figuruje w rejestrze agencji zatrudnienia pod numerem rejestracyjnym 10079.
For our Client, a global leader in the manufacturing industry looking Candidates for the position of:
Accounting Specialist
Miejsce pracy: Gliwice
Obowiązki:
The main duties will be focused on the Belgian entity and will include
Registration of accounting documents ( invoices, bank statements, etc… )
Short term treasury forecast and bank transactions, including vendor payments
Wymagania:
Requirements:
Degree in accounting
3 years experience in an accounting department of an international company
Fluency in spoken and written English
Good knowledge of Microsoft Excel
Knowledge of Dutch, German, French is an asset
Knowledge of BPSC impuls will be an asset
Oferujemy:
Our Client offers:
Opportunity for professional development
Interesting professional challenges
Dynamic work environment in continuously developing company
Attractive compensation package
1 year contract
Aplikacje prosimy przesyłać za pomocą przycisku APLIKUJ TERAZ.
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do Twoich zadań należeć będzie: kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników, tj.: akta osobowe, umowy zlecenia, ewidencja czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń, nadzorowanie przestrzegania przepisów prawa pracy oraz aktualizowanie dokumentacji kadrowej, weryfikowanie czasu i planów pracy...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Kontrola i bieżąca weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym; Potwierdzanie sald należności i zobowiązań z kontrahentami oraz uzgadnianie rozrachunków, w tym także wyjaśnianie zaistniałych różnic; Nadzór nad prawidłowym obiegiem i...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Czy masz doświadczenie w zarządzaniu dokumentacją personalną, znasz na wylot przepisy prawa pracy oraz obsługę płacową? Excel nie ma przed Tobą tajemnic? Jeśli tak, to doskonale się składa – czekamy na Ciebie! Do Twoich głównych zadań należeć będzie: Obsługa kadrowo-płacowa...
umowa o dzieło / kontrakt B2B część etatu / tymczasowa/dodatkowa aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska prowadzenie ksiąg rachunkowych klientów biura, sporządzanie deklaracji podatkowych, sporządzanie sprawozdań finansowych, kontakt z klientami oraz instytucjami zewnętrznymi, uzgadnianie kont księgowych, prowadzenie ewidencji dla celów podatkowych;
Opis stanowiska: kompletowanie i weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym, ewidencja dokumentów w systemie finansowo-księgowym, prowadzenie ewidencji środków trwałych, wycena ich wartości początkowej, kwalifikowanie do odpowiedniej grupy zgodnie z KŚT, prowadzenie...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
specjalista senior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 7 000 - 12 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
Opis stanowiska Dekretowanie i księgowanie faktur zakupowych oraz innych dokumentów kosztowych. Rozliczanie zaliczek, delegacji, kart VISA. Księgowanie wyciągów bankowych. Ewidencjonowanie i analizowanie rozrachunków z dostawcami i odbiorcami. Analizowanie sald wybranych kont księgowych....
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
O PRACY W NASZEJ FIRMIE: Praca w naszej firmie, to przede wszystkim interesujące projekty, zróżnicowany wachlarz obowiązków i wiele inspirujących wyzwań. Na stanowisku Specjalisty/ki ds. Administracji należą do nich: Bieżąca obsługa biura / w języku polskim i angielskim. Rozliczanie i...
Twoje zadania: Jako samodzielna księgowa odpowiadasz za dowiezienie całego procesu księgowego dla klienta (masz wsparcie młodszych księgowych, ale to Ty jesteś liderem tego zespołu). Sporządzanie sprawozdań finansowych, współpraca z audytorami. Pracujemy zdalnie przy pomocy systemu Enova...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
prawidłowe i terminowe wprowadzanie dokumentów zakupu, wystawianie faktur sprzedażowych oraz not, obsługa programu księgowego Comarch Optima, obsługa wewnętrznego programu obiegu dokumentów, kontrola poprawności dokumentów księgowych, przygotowywanie listy płatności, rozliczanie...