specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
10 dni
Wsparcie CEO w specyficznych zadaniach związanych z treściami. Przygotowywanie prezentacji, komunikatów oraz raportów. Koordynowanie przygotowań i działań następczych dotyczących spotkań. Zapewnienie wysokiej jakości zgromadzonych treści. Moderowanie spotkań i przygotowywanie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
12 dni
Your key responsibilities: supporting the CEO in terms of selected content-related tasks, preparing relevant presentations, communication, and reports, coordinating meeting preparations (collection of topics, meeting agenda and meeting structure) and follow up, quality review of collected content...
Twój zakres obowiązków Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych między Wykonawcą a Zamawiającym (PŚP) jako podstawa faktur sprzedażowych. Rozliczenia robót Podwykonawców, zleceń wewnętrznych i umowy Konsorcjum. Opracowanie wewnętrznych harmonogramów planowanej sprzedaży. Analiza i...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Zakres zadań na stanowisku: powiadomienie w formie pisemnej, użytkowników o zmianie czynszów i innych opłat z zachowaniem odpowiedniego wyprzedzenia czasowego, bieżące nanoszenie wszelkich zmian na kartach ewidencyjnych lokali w programie komputerowym. Systematyczna weryfikacja kart lokali...
Main area of responsibility will include: Performing internal control of accounting processes, Participating in the design of new controls for migrated accounting processes, Testing the designed controls, Contributing to the development of internal controls for other units within the Metro Group,...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Za co będziesz odpowiedzialny/a? Zapewnienie terminowego i dokładnego składania deklaracji VAT dla podmiotów niemieckich; Monitorowanie i wdrażanie zmian w przepisach dotyczących podatku VAT; Udzielanie wskazówek i wsparcia wewnętrznym zespołom w kwestiach związanych z podatkiem VAT;...
Your mission: accounting for transactions relating to stocks, fixed assets, taxes, calculation and accounting of accrued income and expenses, calculation and accounting of cost provisions, calculation and accounting of write-downs, monitoring and analysis of general ledger accounts, including...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Holandia
specjalista (mid) umowa o pracę / o pracę tymczasową pełny etat 10 000 - 14 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Będziesz na początku pracować pod okiem jednego z kolegów, a następnie samodzielnie zajmiesz się księgowością naszych klientów. Krok po kroku otrzymasz coraz więcej odpowiedzialności i będziesz mógł rozwijać się na pełnoprawnego doradcę. Masz bezpośredni kontakt z klientami....
General duties: responsibility for performing basic tasks within a selected area of accounting, issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, care for the efficiency, accuracy and timelines of all tasks, close...
Wystawianie i księgowanie faktur. Rozliczanie wyciągów bankowych. Dbałość o rozliczenia klientów. Księgowanie sprzedaży w sklepach. Rozliczanie kont związanych ze sprzedażą (gotówka, karty, bony). Przygotowanie i potwierdzanie sald, uzgadnianie kont księgi głównej. Uzgadnianie sald...
Jesteśmy międzynarodową firmą consultingową, specjalizująca się w profesjonalnych usługach z zakresu podatków, księgowości, payrollu, IT, doradztwa personalnego oraz biznesowego. Naszymi klientami są głównie międzynarodowe firmy z różnych branż, zwracające się do nas z uwagi na wysoki standard świadczonych usług.
Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Accounting And Reporting Specialist
PRACA ZDALNA
Opis stanowiska:
Kompleksowa obsługa księgowa naszych Klientów.
Sporządzanie raportów zarządczych.
Badanie i raportowanie istotnych odchyleń.
Samodzielne prowadzenie ksiąg.
Analizowanie kont bilansowych i wynikowych.
Sporządzanie comiesięcznych bilansów oraz rocznych sprawozdań finansowych.
Sporządzanie deklaracji CIT i VAT.
Sporządzanie cash flow.
Obsługa audytu.
Usprawnianie procesów.
Proponowanie nowych rozwiązań.
Koordynowanie pracy osób mniej doświadczonych.
Wymagania:
Doświadczenie na podobnym stanowisku.
Doświadczenie w firmie outsourcingowej będzie dodatkowym atutem.
Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
Praktyczna znajomość MS Office (w szczególności Excel, Word).
Wykształcenie ekonomiczne (np. rachunkowość, finanse)
Samodzielność i inicjatywa w działaniu.
Dobra organizacja pracy, dokładność, skrupulatność.
Posiadanie certyfikatów CFA oraz CPA będzie dodatkowym atutem.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
10 dni
Wsparcie CEO w specyficznych zadaniach związanych z treściami. Przygotowywanie prezentacji, komunikatów oraz raportów. Koordynowanie przygotowań i działań następczych dotyczących spotkań. Zapewnienie wysokiej jakości zgromadzonych treści. Moderowanie spotkań i przygotowywanie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
12 dni
Your key responsibilities: supporting the CEO in terms of selected content-related tasks, preparing relevant presentations, communication, and reports, coordinating meeting preparations (collection of topics, meeting agenda and meeting structure) and follow up, quality review of collected content...
Twój zakres obowiązków Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych między Wykonawcą a Zamawiającym (PŚP) jako podstawa faktur sprzedażowych. Rozliczenia robót Podwykonawców, zleceń wewnętrznych i umowy Konsorcjum. Opracowanie wewnętrznych harmonogramów planowanej sprzedaży. Analiza i...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Zakres zadań na stanowisku: powiadomienie w formie pisemnej, użytkowników o zmianie czynszów i innych opłat z zachowaniem odpowiedniego wyprzedzenia czasowego, bieżące nanoszenie wszelkich zmian na kartach ewidencyjnych lokali w programie komputerowym. Systematyczna weryfikacja kart lokali...
Main area of responsibility will include: Performing internal control of accounting processes, Participating in the design of new controls for migrated accounting processes, Testing the designed controls, Contributing to the development of internal controls for other units within the Metro Group,...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Za co będziesz odpowiedzialny/a? Zapewnienie terminowego i dokładnego składania deklaracji VAT dla podmiotów niemieckich; Monitorowanie i wdrażanie zmian w przepisach dotyczących podatku VAT; Udzielanie wskazówek i wsparcia wewnętrznym zespołom w kwestiach związanych z podatkiem VAT;...
Your mission: accounting for transactions relating to stocks, fixed assets, taxes, calculation and accounting of accrued income and expenses, calculation and accounting of cost provisions, calculation and accounting of write-downs, monitoring and analysis of general ledger accounts, including...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Holandia
specjalista (mid) umowa o pracę / o pracę tymczasową pełny etat 10 000 - 14 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Będziesz na początku pracować pod okiem jednego z kolegów, a następnie samodzielnie zajmiesz się księgowością naszych klientów. Krok po kroku otrzymasz coraz więcej odpowiedzialności i będziesz mógł rozwijać się na pełnoprawnego doradcę. Masz bezpośredni kontakt z klientami....
General duties: responsibility for performing basic tasks within a selected area of accounting, issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, care for the efficiency, accuracy and timelines of all tasks, close...
Wystawianie i księgowanie faktur. Rozliczanie wyciągów bankowych. Dbałość o rozliczenia klientów. Księgowanie sprzedaży w sklepach. Rozliczanie kont związanych ze sprzedażą (gotówka, karty, bony). Przygotowanie i potwierdzanie sald, uzgadnianie kont księgi głównej. Uzgadnianie sald...