ZADANIA: efektywne i terminowe księgowanie dokumentów pod względem poprawności z zapisami umów oraz przepisami podatkowymi; odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów księgowych zgodnie z wewnętrznymi procedurami firmy; obsługa finansowa projektów w okresie gwarancyjnym; bieżące...
Your mission accounting for transactions relating to stocks, fixed assets, taxes, calculation and accounting of accrued income and expenses, calculation and accounting of cost provisions, calculation and accounting of write-downs, monitoring and analysis of general ledger accounts, including...
Your mission issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, posting and reconciliation of sales taking place in Makro Cash&Carry shops, clearing of sales-related accounts (means of payment such as cash, credit cards,...
Your mission: issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, posting and reconciliation of sales taking place in Makro shops, clearing of sales-related accounts (means of payment such as cash, credit cards, vouchers,...
General duties: responsibility for performing basic tasks within a selected area of accounting, issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, care for the efficiency, accuracy and timelines of all tasks, close...
General duties: responsibility for performing basic tasks within a selected area of accounting, issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, care for the efficiency, accuracy and timelines of all tasks, close...
specjalista mid / senior umowa zlecenie / kontrakt B2B
19 godz.
windykacja należności poprzez aktywne poszukiwanie i utrzymywanie kontaktu z Klientami, analiza sytuacji zadłużenia, dobór najlepszych produktów i rozwiązań prowadzących do spłaty, wsparcie sprzedaży zabezpieczenia wierzytelności, raportowanie dotyczące wykonanej pracy.
Opis stanowiska Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców, zleceń wewnętrznych, umowy Konsorcjum; Bieżąca weryfikacja, korekta i systemowe rozliczanie kosztów ponoszonych przez Kontrakt; Udział w przygotowaniu dokumentów rozliczeniowych...
Opis stanowiska Przygotowanie dokumentów rozliczeniowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym (PŚP) będących podstawą do wystawienia faktur sprzedażowych. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców, zleceń wewnętrznych, umowy Konsorcjum....
Jesteśmy międzynarodową firmą consultingową, specjalizująca się w profesjonalnych usługach z zakresu podatków, księgowości, payrollu, IT, doradztwa personalnego oraz biznesowego. Naszymi klientami są głównie międzynarodowe firmy z różnych branż, zwracające się do nas z uwagi na wysoki standard świadczonych usług.
Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Accounting And Reporting Specialist
PRACA ZDALNA
Opis stanowiska:
Kompleksowa obsługa księgowa naszych Klientów.
Sporządzanie raportów zarządczych.
Badanie i raportowanie istotnych odchyleń.
Samodzielne prowadzenie ksiąg.
Analizowanie kont bilansowych i wynikowych.
Sporządzanie comiesięcznych bilansów oraz rocznych sprawozdań finansowych.
Sporządzanie deklaracji CIT i VAT.
Sporządzanie cash flow.
Obsługa audytu.
Usprawnianie procesów.
Proponowanie nowych rozwiązań.
Koordynowanie pracy osób mniej doświadczonych.
Wymagania:
Doświadczenie na podobnym stanowisku.
Doświadczenie w firmie outsourcingowej będzie dodatkowym atutem.
Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
Praktyczna znajomość MS Office (w szczególności Excel, Word).
Wykształcenie ekonomiczne (np. rachunkowość, finanse)
Samodzielność i inicjatywa w działaniu.
Dobra organizacja pracy, dokładność, skrupulatność.
Posiadanie certyfikatów CFA oraz CPA będzie dodatkowym atutem.
ZADANIA: efektywne i terminowe księgowanie dokumentów pod względem poprawności z zapisami umów oraz przepisami podatkowymi; odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów księgowych zgodnie z wewnętrznymi procedurami firmy; obsługa finansowa projektów w okresie gwarancyjnym; bieżące...
Your mission accounting for transactions relating to stocks, fixed assets, taxes, calculation and accounting of accrued income and expenses, calculation and accounting of cost provisions, calculation and accounting of write-downs, monitoring and analysis of general ledger accounts, including...
Your mission issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, posting and reconciliation of sales taking place in Makro Cash&Carry shops, clearing of sales-related accounts (means of payment such as cash, credit cards,...
Your mission: issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, posting and reconciliation of sales taking place in Makro shops, clearing of sales-related accounts (means of payment such as cash, credit cards, vouchers,...
General duties: responsibility for performing basic tasks within a selected area of accounting, issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, care for the efficiency, accuracy and timelines of all tasks, close...
General duties: responsibility for performing basic tasks within a selected area of accounting, issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, care for the efficiency, accuracy and timelines of all tasks, close...
specjalista mid / senior umowa zlecenie / kontrakt B2B
19 godz.
windykacja należności poprzez aktywne poszukiwanie i utrzymywanie kontaktu z Klientami, analiza sytuacji zadłużenia, dobór najlepszych produktów i rozwiązań prowadzących do spłaty, wsparcie sprzedaży zabezpieczenia wierzytelności, raportowanie dotyczące wykonanej pracy.
Opis stanowiska Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców, zleceń wewnętrznych, umowy Konsorcjum; Bieżąca weryfikacja, korekta i systemowe rozliczanie kosztów ponoszonych przez Kontrakt; Udział w przygotowaniu dokumentów rozliczeniowych...
Opis stanowiska Przygotowanie dokumentów rozliczeniowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym (PŚP) będących podstawą do wystawienia faktur sprzedażowych. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców, zleceń wewnętrznych, umowy Konsorcjum....