MILANOVO Restaurant & Pizzeria & Cafe od ponad 7 lat funkcjonuje na polskim rynku z udanymi koncepcjami gastronomicznymi, koncentrując się na wielu obszarach branży. Charakterystyczne cechy marki to zaspokajanie potrzeby najbardziej zróżnicowanych grup odbiorców, najwyższej klasy obsługa, z zachowaniem konkurencyjnych cen, przy zapewnieniu najwyższej klasy potraw. Milanovo Restaurants to dynamicznie rozwijająca się marka, która otwiera nowe projekty i aktywnie rozwija nowe kierunki.
Accountant and Office Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
- księgowanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym,
- gromadzenie i przygotowanie dokumentów finansowo-księgowych i kadrowych do przekazania do biura rachunkowego,
- przygotowywanie ww. dokumentów w terminach uzgodnionych pomiędzy firmą i biurem rachunkowym,
- przygotowywanie umów i prowadzenie postępowań administracyjnych, kontakt z urzędami,
- uzgadnianie fiskalizacji Restauracji,
- współpraca z biurem rachunkowym we wszystkich istotnych sprawach, które mają wpływ na rozliczenia finansowe firmy,
- przygotowywanie i składanie dokumentów do właściwych urzędów w związku z zatrudnieniem cudzoziemców,
- odpowiedzialność za bieżącą obsługę administracyjną Biura Zarządu.
- odpowiedzialność za całokształt spraw związanych z organizacją spotkań Prezesa Zarządu z managerami i parterami biznesowymi,
- prowadzenie kalendarza spotkań Prezesa Zarządu i obsługa podróży służbowych,
- odpowiedzialność za prowadzenie korespondencji służbowej i prywatnej Prezesa Zarządu,
- bezpośrednie wspieranie logistyczne i administracyjnie Prezesa Zarządu w codziennej pracy,
- obsługa i archiwizacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz dokumentacji biurowej
- inne bieżące prace administracyjno-biurowe.
Oczekujemy:
- minimum 2 lata doświadczenie na podobnym stanowisku,
- znajomość programu Symfonia mile widziana,
- znajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2,
- wykształcenia minimum średniego lub wyższego (preferowane kierunki: rachunkowość, finanse),
- znajomości zagadnień księgowych, podatkowych, obiegu dokumentów, podstaw prawa pracy, ubezpieczeń społecznych,
- dobrej znajomości pakietu MS Office oraz umiejętności obsługi urządzeń biurowych
- otwartości w kontaktach z ludźmi i umiejętności pracy w zespole,
- wysokiej kultury osobistej i znajomości etykiety biznesu,
- inicjatywy i bardzo dobrej organizacji pracy,
- dyspozycyjności, inicjatywy i zaangażowania,
- prawa jazdy kat. B.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze,
- prywatną opieka medyczna, pakiet sportowy i zniżki pracownicze,
- możliwość rozwoju w strukturach firmy zgodnie z preferencjami i zainteresowaniami,
- pracę w prężnie rozwijającej się firmie.