W związku z planami dalszego rozwoju naszego zespołu, poszukujemy odpowiednich kandydatów na stanowisko:
Nr Ref.: ANB/12/PR
- pozyskiwanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami agencji,
- przygotowywanie i prowadzenie prezentacji biznesowych,
- kreowanie i obsługa kampanii reklamowych,
- wyszukiwanie innowacyjnych rozwiązań komunikacyjnych dla klientów,
- nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji zleceń.
- 2 - letnie doświadczenie w obsłudze zróżnicowanych projektów marketingowych – mile widziane doświadczenie w agencji reklamowej,
- praktyczne umiejętności prowadzenia negocjacji i budowania długotrwałych relacji z klientami,
- gotowość do częstych wyjazdów służbowych,
- doskonała organizacja pracy.
- możliwość budowy komunikacji rynkowej silnych marek,
- stabilną pracę w młodym, przyjaznym i kreatywnym zespole,
- możliwości rozwoju zawodowego.
Poznaj
Grupa Neuca
NEUCA to grupa powiązanych ze sobą kapitałowo firm, oferujących szereg usług i produktów na rynku zdrowia w Polsce. Główne obszary działalności to hurtowa sprzedaż farmaceutyków do aptek, nowoczesny serwis logistyczny, usługi marketingowe i reklamowe dla rynku farmaceutycznego, własne programy partnerskie dla aptek niezależnych, usługi IT dla aptek, jak również własne produkty farmaceutyczne. W ramach Grupy Kapitałowej funkcjonuje kilkanaście spółek zależnych, zatrudniających w sumie około 4,5 tysiąca pracowników. Siedzibą centrali firmy jest Toruń. W dwóch programach partnerskich dla aptek („Świat Zdrowia” i „Apteki Dobrych Cen”) uczestniczy ponad 2,8 tysiąca placówek. Grupa jest liderem hurtowej sprzedaży leków, z 30-proc. udziałem (dane na koniec 3 kw. 2011 roku.) Każdego dnia NEUCA dociera do 9 tysięcy aptek w Polsce. NEUCA powstała w 1990 roku jako TORFARM SA. W 2004 roku spółka zadebiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Począwszy od 2005 roku firma stała się najbardziej aktywnym i skutecznym podmiotem w procesie konsolidacji polskiego rynku hurtu farmaceutycznego, osiągając w nim ponad 20-procentowy udział w ciągu zaledwie trzech lat. Dopełnieniem działań konsolidacyjnych było przyłączenie do Grupy w połowie 2009 roku firmy Prosper, co pozwoliło powiększyć udział w rynku o kolejne 10%.