Account Manager
miejsce pracy: Łódź
Przyjdź i poprowadź projekty z zakresu marketingu online dla kluczowych marek na polskiej i globalnej scenie internetowej. Zostań opiekunem biznesowym Klienta i liderem najważniejszych projektów agencji jako Key Account Manager w Bluerank.
W fajnej atmosferze, wśród ludzi, którzy znają się na tym, co robią - dobrze pracują, ale i dobrze się bawią. Nie wierzą w abstrakcyjne wzrosty i pracę po godzinach, bo liczy się dla nich „work-life balance”. Wierzą w Ciebie i Twoje dobre nastawienie! Więcej o nas.
Po 3 miesiącach współpracy:
- będziesz po wszystkich indywidualnych szkoleniach z zakresu SEO, SEM i analityki internetowej;
- zrobisz swój pierwszy lub kolejny certyfikat Google;
- zostaniesz liderem zespołów projektowych;
- przekonasz się, że nie oczekujemy cudów, lecz zaangażowania;
- odniesiesz pierwsze sukcesy i zostaniesz z nami na dłużej;
- Twój dzień pracy będziesz mógł rozpocząć od 7, ale i od 10.
Po 6 miesiącach:
- zdobędziesz doświadczenie w prowadzeniu lokalnych oraz międzynarodowych projektów dla liderów swoich branż;
- podniesiesz swoje kwalifikacje i poszerzysz specjalistyczną wiedzę związaną z e-marketingiem, nowymi mediami oraz e-commerce;
- będziesz biegle zarządzał projektami;
- będziesz uczestniczył w konferencjach jako słuchacz, a nawet może jako prelegent.
Po 12 miesiącach:
- otrzymasz swoją premię roczną;
- otrzymasz możliwość awansu, dalszego rozwoju swoich kompetencji i zdobywania nowych doświadczeń;
- rozpoczniesz kolejny rok udanej współpracy z Bluerank;
- pojedziesz na 4-dniowy wyjazd integracyjny i poznamy się jeszcze lepiej;
- zbudujesz swoją markę zawodową;
- będziesz miał możliwość wypowiadania się w mediach jako ekspert Bluerank;
- utwierdzisz się w przekonaniu, że 20 dni zdalnych to komfort pracy w domowych warunkach.
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i system premiowy;
- możliwość skorzystania z pakietu socjalnego obejmującego nie tylko sport i zdrowie, ale dużo więcej;
- możliwość pracy z wykorzystaniem narzędzi niedostępnych dla wszystkich.
Powinieneś:
- posiadać doświadczenie w pracy w agencji SEM lub interaktywnej, domu mediowym w komórce interactive / digital, agencji reklamowej działającej w obszarze e-marketingu (preferowanie SEM) lub dziale e-marketingu firmy aktywnej w Internecie (preferowanie e-commerce);
- posiadać znajomość tematyki marketingu w wyszukiwarkach / marketingu efektywnościowego / analityki internetowej;
- być biegłym w przygotowywaniu ofert handlowych i prowadzeniu prezentacji;
- wykazać się sukcesami na polu budowania długofalowych relacji biznesowych oraz inicjatywą w działaniu;
- potrafić skutecznie zarządzać pracą zespołów projektowych i umieć motywować do działania;
- potrafić liczyć i argumentować;
- mieć swój plan na zrealizowanie celu.