- Coordinating the flow of information between clients, candidates, employees, and internal company departments (payroll, recruitment, orders).
- Ensuring timely recruitment of suitable candidates.
- Communicating with recruited employees regarding their onboarding and resolving any ongoing issues.
- Overseeing compliance processes.
- Collaborating with external payroll providers to ensure accurate salary calculations.
- Collecting client orders and ensuring their fulfillment.
- Quickly handling on personnel rotations and filling vacancies.
- Visiting clients to provide ongoing support and negotiate cooperation terms.
- Excellent command of the English language.
- Experience working on international projects.
- Knowledge of recruitment processes and a technical education background are highly desirable (ability to communicate effectively with technical specialists).
- Valid driving license (Category B).
- Proactive approach, initiative, and a strong desire for growth and development.
- Willingness to travel internationally (5-10 trips annually).
- Work in a stable organization with 18 years of experience in both local and international markets.
- Employment contract or B2B Contract,
- Attractive bonus system.
- Opportunities for professional growth in a dynamic and international environment.
- A challenging and independent role.
- Necessary tools and resources for work.
- Friendly work atmosphere and full support from management and colleagues.
- Work in a prospective market segment.
- Group insurance.
- Mutual respect and professionalism in daily interactions.
Poznaj
Flame Employment Polska Sp. z o.o.
Flame Employment Polska Sp. z o.o. istnieje od 2005 roku. Posiadamy certyfikat Agencji Zatrudnienia nr 2376 od 2006 roku i od tego czasu dla naszych klientów zrekrutowaliśmy ponad 13 000 pracowników różnego szczebla w wielu branżach. Kilku tysiącom ludzi pomogliśmy znaleźć pracę w Anglii.
W Polsce dla naszych klientów oprócz rekrutacji pracowników z Polski ,sprowadzamy także pracowników z Ukrainy i Białorusi. Możemy pomóc w zatrudnieniu osób także z innych krajów. Staliśmy się Partnerem Biznesowym dla wielu naszych klientów, którzy darzą nas zaufaniem i wystawiają nam pozytywne referencje na temat naszego profesjonalizmu i skuteczności. Od naszych kandydatów nie pobieramy opłat za znalezienie pracy i wypłacamy wynagrodze
nie zawsze w terminie. Nasz zespół to grupa doświadczonych rekruterów i konsultantów zajmujących się obsługą klientów. Posiadamy duże doświadczenie w realizacji projektów typu praca tymczasowa – polegająca na wynajmie pracowników, jak i w realizacji projektów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne, średniego oraz wyższego szczebla.
Zrekrutowaliśmy z sukcesem osoby na stanowiska produkcyjne jak i managerskie i dyrektorskie. Więcej informacji o naszych projektach znajduje się w zakładce ‘Dla pracodawcy’. Cechuje nas szybkość i efektywność działania oraz atrakcyjna cena świadczonych usług. Stosujemy wysoce efektywne, a przy tym niestandardowe metody dotarcia do kandydatów, co pozwala nam budować markę Flame w Polsce, jako rzetelnego i wiarygodnego partnera biznesowego.