Account Manager
Obszar pracy: Teren Warszawa - Siedlce i w promieniu 250 km
Za co będziesz odpowiedzialny/a:
- Utrzymywanie relacji oraz regularny kontakt z obecnymi klientami,
- Pozyskiwanie nowych klientów,
- Kreowanie spersonalizowanych ofert,
- Negocjowanie transakcji i umów,
- Analiza i raportowanie danych rynkowych,
- Realizacja założonych planów sprzedażowych.
Wymagania:
- Doświadczenie w samodzielnej pracy handlowej B2B,
- Umiejętności negocjacyjne i komunikacyjne,
- Sukcesy w sprzedaży,
- Motywacja, dostępność, mobilność, uczciwość,
- Prawo jazdy kat. B i min. wykształcenie średnie,
- Doświadczenie w branży stalowej.
Mile widziane:
- Wiedza o stali i znajomość systemów typu Comarch ERP XL.
Co oferujemy:
- Rozwój w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- Szkolenia produktowe i handlowe,
- Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa plus system prowizyjny),
- Umowa o pracę,
- Narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon),
- Praca w dynamicznym zespole.
Koniecznie w CV proszę dopisać:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przekazanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb procesu rekrutacyjnego na stanowisko specjalista ds. obsługi sprzedaży, prowadzonego przez ODMET S.A. z siedzibą w Siedlcach, ul. Brzeska 120”.
Bez powyższej klauzuli nie będziemy mogli rozpatrywać Twojego CV.
Poznaj
ODMET SPÓŁKA AKCYJNA
ODMET S.A. jest dystrybutorem wyrobów hutniczych ze stali węglowej i nierdzewnej, aluminium, blach dachowych oraz ogrodzeń i bram garażowych. Spółka jest dostawcą blach stalowych zimno- i gorącowalcowanych krojonych na wymiar z kręgów we własnym Stalowym Centrum Serwisowym.