HILL International jest austriacką firmą konsultingową zajmującą się kompleksowym doradztwem personalnym. Istniejemy na rynku międzynarodowym od czterdziestu lat, a w Polsce jesteśmy obecni od 1992 roku. Do naszego biura w Warszawie poszukujemy osoby, która chciałaby dołączyć do naszego zespołu i korzystając z bogatego know-how, kontynuować swój rozwój zawodowy na stanowisku:
Doświadczenie w sprzedaży usług doradczych HR
Project Manager będzie odpowiedzialny za sprzedaż kompleksowych projektów HR. Jego głównym zadaniem będzie identyfikowanie potencjalnych odbiorców usług oraz aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych, analiza ich potrzeb oraz oferowanie optymalnych rozwiązań z zakresu doradztwa personalnego, jak również opieka nad powierzonym portfelem Klientów. Ponadto osoba na tym stanowisku będzie przygotowywała oferty handlowe i negocjowała warunki współpracy, a także zajmowała się koordynacją i wsparciem realizowanych projektów. W zakres obowiązków wchodzi również raportowanie wyników sprzedaży, a także dbałość o wizerunek firmy poprzez koordynację internetowych kampanii marketingowych, w tym social media.
Naszą ofertę kierujemy do osób z minimum 5 letnim doświadczeniem w sprzedaży usług HR i dobrą znajomością rynku. Wymagane są świetne umiejętności sprzedażowe oraz przygotowywania i prowadzenia prezentacji i negocjacji handlowych. Poszukujemy osób potrafiących budować i utrzymywać biznesowe relacje interpersonalne, zorientowanych na cel, kreatywnych i samodzielnych oraz dokładnych i zorganizowanych; z dobrą znajomością języka angielskiego i/lub niemieckiego. Prawo jazdy kat. B.
Osoby zainteresowane tym stanowiskiem i spełniające powyższe wymagania prosimy o nadsyłanie aplikacji – CV i listu motywacyjnego w języku polskim i angielskim / niemieckim.