Naszym Klientem jest międzynarodowa firma dystrybucyjna, posiadająca w swojej ofercie produkty ponad 70 marek, w tym własne linie produktowe z zakresu elektroniki konsumenckiej i artykułów gospodarstwa domowego. W związku z dalszym rozwojem działalności w Polsce, poszukujemy samodzielnej i dynamicznej osoby na stanowisko:
Produkty RTV
5 letnie doświadczenie w sprzedaży artykułów elektroniki RTV, bardzo dobry angielski
Account Manager będzie odpowiadał za zarządzanie sprzedażą grupy produktów RTV. Do głównych zadań tej osoby będzie należało tworzenie oraz skuteczne wdrażanie strategii sprzedażowej i marketingowej, zgodnych z założeniami firmy. Ponadto, do obowiązków należy współpraca z wyznaczonymi klientami, wprowadzanie nowych produktów oraz skuteczne pozyskiwanie nowych odbiorców z różnych kanałów sprzedaży. Raportując bezpośrednio do Dyrektora Sprzedaży, zatrudniona osoba będzie realizowała określone cele finansowe, uczestniczyła w budowaniu wizerunku firmy oraz działaniach marketingowych. Istotnym elementem pracy na tym stanowisku jest bezpośredni kontakt z klientami, prezentacja oferty firmy oraz negocjowanie warunków współpracy.
Szukamy osób zmotywowanych, potrafiących realizować wyznaczone cele. Wymagane są znakomite umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne. Idealni kandydaci to osoby kreatywne i pomysłowe, otwarte na innowacyjne rozwiązania, potrafiące prowadzić prezentacje. Niezbędna jest 5 letnia praktyka w sprzedaży produktów RTV zarówno na rynku nowoczesnym, jak i tradycyjnym. Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w marketingu produktowym i w zarządzaniu projektami. Wymagana jest bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
Nasz Klient oferuje ambitnej osobie interesującą i odpowiedzialną pracę na samodzielnym stanowisku oraz możliwość rozwoju zawodowego.