Asseco Data Systems S.A. to przede wszystkim ludzie – specjaliści w swoich dziedzinach i ich rosnące z każdym dniem doświadczenie. Atrakcyjne zawodowe wyzwania i możliwości oraz wsparcie ze strony firmy – to u nas norma. Nie realizujemy projektów prostych i łatwych, dlatego zatrudniamy najlepszych, a rekrutacja nie należy do najłatwiejszych. Ale kiedy już przyjmiemy nowego członka zespołu, dbamy o to, aby był zmotywowany do działania i doceniony za ciężką pracę. Nasi pracownicy nie mają szansy poznać, czym jest stagnacja i nuda w pracy. Przydzielamy ich do różnorodnych projektów, przy których pełnią zróżnicowane role, aby mogli rozwijać swoje kompetencje.
Nie czekaj – już dziś złóż swoją aplikację, chętnie Cię poznamy.
- Pozyskiwanie klientów zainteresowanych zmniejszeniem udziału dokumentów papierowych w procesach wewnętrznych jak i zewnętrznych.
- Digitalizacja procesu komunikacji masowych wystawców dokumentów z klientem.
- Monitorowanie rynku.
- Kreowanie potrzeb potencjalnych klientów w zakresie wdrożenia dokumentów elektronicznych.
- Utrzymanie i rozwijanie relacji biznesowych.
- Odpowiedzialność za proces sprzedaży.
- Przygotowanie i realizacja planów sprzedaży.
- Współpraca z największymi firmami w Polsce z branży telekomunikacyjnej, ubezpieczeniowej, bankowej i energetycznej.
- Wykształcenie wyższe.
- Minimum 5 letnie doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze dużych firm z branży telekomunikacyjnej, ubezpieczeniowej, bankowej i energetycznej.
- Język angielski na poziomie zapewniającym swobodną komunikację.
- Duża samodzielność.
- Bardzo dobra komunikatywność.
- Duży optymizm.
- Doświadczenie w sprzedaży usług z zakresu komunikacji masowej.
- Dodatki:
- Zawody sportowe
- Karta sportowa
- Fundusz Kulturalny
- Eventy
- Dofinansowanie wypoczynku
- Rozwój zawodowy:
- Dzielenie się wiedzą
- Nauka języka angielskiego
- Warunki zatrudnienia:
- Umowa o pracę
- System motywacyjny
- Samochód służbowy
- Narzędzia pracy
- Bezpieczeństwo:
- Ubezpieczenie grupowe
- Opieka medyczna