Account manager
Nasze oczekiwania:
- minimum 4-5 lat doświadczenia w public relations (brand public relations)
- doświadczenie w planowaniu strategicznym pracy na klientach
- duża samodzielność w prowadzeniu projektów oraz umiejętność nadzorowania prac zespołu
- umiejętność samodzielnej koordynacji projektów od A-Z
- język angielski na poziomie zaawansowanym
- wiedza na temat aktualnych trendów konsumenckich i marketingowych oraz stosowanych narzędzi
- umiejętność analitycznego i krytycznego myślenie
- umiejętność budowania długotrwałych relacji z mediami, partnerami biznesowymi i klientami
Zakres obowiązków
- realizowanie różnorodnych projektów dla marek (polskich oraz międzynarodowych)
- samodzielne zarządzanie współpracą z klientem, planowanie i wdrażanie działań komunikacyjnych we współpracy z zespołem
- monitorowanie rezultatów podjętych działań, analiza, weryfikacja i raportowanie
- uczestniczenie w rozwijaniu biznesu klienta oraz pozyskiwaniu nowych projektów zgodnie ze wspólnie ustalonymi KPI's
- uczestniczenie w budowaniu strategii komunikacji i planów działań dla istniejących i nowych klientów
- uczestniczenie w budowaniu wizerunku agencji
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- uczestnictwo w ciekawych, międzynarodowych projektach
- współpraca z partnerami agencji (Event, Digital)
- możliwość podnoszenia kwalifikacji oraz rozwoju zawodowego
- możliwość czerpania wiedzy z globalnych zasobów sieci IPRN
- duża samodzielność pracy
- przyjazną atmosferę pracy
- unikalne doświadczenia wynikające z planowania i realizacji projektów dla międzynarodowych marek.
- atrakcyjny system premiowy