ClickAd S.A. oferuje kompleksowe rozwiązania marketingu 360 stopni on line, które dzięki przemyślanej strategii komunikacji, odpowiednio dobranym narzędziom, pozwalają od wielu lat budować biznes z sukcesem. Działalność spółki obejmuje pięć linii biznesowych: AdLeader (www.adleader.pl), sieć afiliacyjna zarządzająca szeroko rozumianym Performance Marketingiem - działaniami rozliczanymi za efekty, Click4Mobile (www.click4mobile.pl), koncentrujący się na działaniach w zakresie marketingu mobilnego, Direct Traffic (www.directtraffic.pl), specjalizujący się w marketingu w wyszukiwarkach, ClickMatic (www.clickmatic.pl), pierwsza polska platforma typu AdExchange, ClickAd Interactive (www.clickad-interactive.pl), kompleksowe działania w zakresie marketingu interaktywnego, ClickAd (www.clickad.pl), zajmujący się integracją strategii i działań komunikacyjnych online w ramach strategii 360 stopni. Inwestorem w spółce jest 3TS Capital Partners, jeden z wiodących funduszy private equity i venture capital w Europie Środkowo-Wschodniej. W 2012 roku ClickAd otrzymał wyróżnienie w konkursie Golden Arrow w kategorii SEM za projekt: „SEM – wprowadzenie Winezja.pl”.
Jeśli:
- Masz co najmniej 3-letnie doświadczenie na stanowisku Account Managera w agencji interaktywnej lub domu mediowym
- Jesteś specjalistą w sporządzaniu strategii działań w internecie
- Rozumiesz rynek reklamy on-line, a analiza i badania nie są Ci obce
- Potrafisz budować rentowne relacje z klientami
- Tworzenie prezentacji i rekomendacji dla klientów to Twoja codzienność
- Wiesz, jak budować bazy danych i efektywnie nimi zarządzać
- Lubisz podejmować nowe wyzwania i realizować ambitne cele
- Cechują Cię wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
jesteś osobą, której szukamy na stanowisko
Zadania:
- Sporządzanie strategii działań komunikacji dla klientów
- Budowanie relacji z obsługiwanymi klientami
- Tworzenie rekomendacji i prezentacji dla klientów
- Ocena i weryfikacja ofert tworzonych przez inne działy firmy pod kątem zgodności z założoną strategią
- Wsparcie doradcze obsługiwanych klientów
- Aktywny udział w pozyskiwaniu nowych klientów
- Nadzorowanie pracy media Lannerów
- Tworzenie i zarządzanie bazami danych
- Monitorowanie i raportowanie trwających kampanii reklamowych
- Bieżące analizowanie potrzeb obsługiwanych klientów
- Realizacja założonych planów sprzedażowych
- Analiza rynku i konkurencji, monitoring mediów
- Bardzo dobra znajomość branży
- Co najmniej 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- Umiejętność obsługi narzędzi badawczych: TGI, PBI/Gemius
- Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres
- Zdolność analitycznego i strategicznego myślenia
- Zmysł organizacyjny, umiejętność efektywnego zarządzania czasem pracy
- Kreatywność, inicjatywa, pasja w działaniu
- Umiejętność weryfikacji media planów internetowych
- Doskonałe umiejętności prezentacyjne, sprzedażowe i komunikacyjne
- Orientacja na wynik
- Wysokie umiejętności interpersonalne
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Pracę w innowacyjnej, dynamicznie rozwijającej się firmie
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego
- Samodzielność w działaniu
- Prywatną opiekę medyczną
- Ciekawe projekty, dające satysfakcję i możliwość zaspokojenia ambicji