Unizeto Technologies SA jest wieloprofilową firmą z sektora IT. Zajmujemy się między innymi projektowaniem i integracją systemów oraz tworzeniem rozwiązań zapewniających bezpieczeństwo systemów i komunikacji elektronicznej oraz zaawansowanych technologicznie usług IT.
Oferowane przez Spółkę rozwiązania i realizowane projekty integracyjne cechują się wysoką jakością wykonania, innowacyjnością technologiczną oraz szczególną troską o wysokie bezpieczeństwo danych. Portfolio oferowanych rozwiązań wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów z każdej części rynku – od sektora administracji publicznej, poprzez sektor ubezpieczeń społecznych i służby zdrowia, po klientów biznesowych i indywidualnych.
Poszukujemy osoby na stanowisko:
Zakres obowiązków:
- budowa i rozwijanie modeli współpracy partnerskiej – systemy prowizji, struktury partnerstwa, budżety promocyjne itp.(przy współpracy z Product Managerami oraz Działem Prawnym)
- organizacja sprzedaży partnerskiej na Platformie E-commerce przy wykorzystaniu narzędzi: API, sklepy wirtualne, sprzedaż polecona
- wsparcie partnerów - doradztwo, prowadzenie szkolenie, asysta przy rozwiązywaniu problemów technicznych (za pośrednictwem e-maila, livechat’u, telefonu oraz osobiście)
- monitorowanie i raportowanie wyników sprzedażowych oraz działań operacyjnych, monitorowanie konkurencji i przygotowywanie analiz
- wsparcie działań związanych z maksymalizacją zysku ze sprzedaży partnerskiej i budowania relacji
- monitorowanie konkurencji i przygotowywanie analiz
- bieżące wprowadzanie zmian ofertowych, cennikowych i promocji w materiałach dla partnerów
- zarządzanie komunikacją z partnerami – strony internetowe, mailingi, profile na sieciach społecznościowych
- dokonywanie segmentacji partnerów wg wybranych kryteriów
- budowa i rozwijanie baz danych partnerów
- współpraca z Obszarami Biznesowymi – raportowanie sprzedaży, przekazywanie sugestii dotyczących produktów, dostarczanie prognoz dotyczących sprzedaży przez kanał partnerski, udział w ustalaniu poziomów cenowych dla poszczególnych produktów
- wykształcenie wyższe
- obsługa komputera (pakiet MS Office - w szczególności MS Excel)
- znajomość języka angielskiego
- umiejętność radzenia sobie z dużą liczbą zadań
- umiejętności organizacyjne i interpersonalne
- dobre umiejętności analityczne
- kreatywność
Dodatkowe atuty:
- minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku związanym ze sprzedażą
- znajomość branży internetowej
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- atrakcyjne wynagrodzenie
- motywacyjny system wynagradzania
- służbowy telefon