W e-point SA, w przeciągu 20 lat aktywności na rynku, stworzyliśmy dedykowane rozwiązania internetowe dla międzynarodowych korporacji w ponad 30 KRAJACH. Łącznie zrealizowaliśmy blisko PÓŁ TYSIĄCA różnorodnych projektów.Obok sukcesów komercyjnych istotny jest fakt, że średni staż naszych pracowników jest długi, co świadczy o konsekwentnym realizowaniu strategii „WORK AND LIFE BALANCE”, czyli o poszanowaniu potrzeb każdego członka naszego niemałego zespołu.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko
Account Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: 2016_22_account
Wynagrodzenie: 7000 złotych brutto
Account Manager utrzymuje i rozwija relacje z Klientami e-point SA. Raportuje do Account Directora. Jego zadaniem jest sprzedaż obejmująca określenie zakresu projektu, budżetu i harmonogramu oraz ofertowanie, negocjacje i zawarcie umowy. Po podpisaniu umowy Account Manager zarządza projektem (w tym nadzoruje pracę zespołów specjalistów realizujących techniczne aspekty projektu).
Zakres obowiązków:
- Rozwój i utrzymanie relacji z kluczowym Klientem firmy z branży finansowej (up-sell i cross-sell).
- Koordynowanie działań specjalistów pracujących na rzecz tego Klienta.
- Nadzór nad wykonaniem większych projektów przez dedykowanych projekt menadżerów.
- Zarządzanie strumieniem mniejszych projektów.
- Kontrola budżetów prowadzonych projektów.
- Nadzór nad obsługą posprzedażową (serwisową) dla Klienta.
Wymagane doświadczenie i kompetencje zawodowe:
- Kilkuletnie udokumentowane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży interaktywnej (lub w dziale internetowym firmy reklamowej) obejmujące:
- sprzedaż oraz rozwijanie relacji z klientami,
- znajomość rozwiązań klasy Portal / CMS,
- znajomość marketingu internetowego (doświadczenie w obszarze SEO I SEM mile widziane),
- doświadczenie w zarządzaniu projektami,
- znajomość rynku finansowego będzie dodatkowym atutem.
- Warunkiem rozpatrzenia kandydatury będzie udokumentowanie realizacji podobnych projektów.
- Wykształcenie wyższe.
- Udokumentowana biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
Od kandydata oczekujemy:
- Umiejętności budowania partnerskich relacji z klientami.
- Orientacji zadaniowej, samodzielności decyzyjnej oraz brania na siebie odpowiedzialności za rozwój relacji z klientami.
- Gotowość do eksperymentowania i podejmowania przemyślanego ryzyka oraz siły przebicia, aby zarażać tym innych (zarówno przedstawicieli Klienta, jak pracowników naszej firmy).
- Determinacji i skuteczności w osiąganiu celów.
Oferujemy:
- Umowę o pracę.
- Wynagrodzenie: 7 000 zł brutto miesięcznie.
- Kontakt z nowoczesnymi technologiami i najlepszymi praktykami inżynieryjnymi.
- Pracę z doświadczonym, kompetentnym oraz zgranym zespołem (współpraca z Architektami Systemów, Programistami oraz Project Managerami).
- Dobrą organizację, unikalną atmosferę i komfortowe warunki pracy.
- Wyjazdy integracyjne oraz imprezy okolicznościowe.
- Opiekę medyczną (Medicover) i i indywidualne zajęcia z profilaktyki wad postawy (ćwiczenia, masaże) prowadzone przez doświadczonych rehabilitantów w siedzibie firmy.
- Kartę Multisport.
- Dogodną lokalizację miejsca pracy: Mokotów, blisko stacji metra.
Kształtując środowisko pracy naszej firmy, kierujemy się ważnymi dla nas wartościami, zawartymi w Kodeksie Honorowym.