Elavon oferuje jedne z najbardziej bezpiecznych, kompleksowych i korzystnych finansowo usług procesowania płatności dostępnych obecnie na rynku. Należymy w całości do US Bancorp, piątego największego holding finansowego w USA. Znajdujemy się w pierwszej piątce najlepszych dostawców usług płatniczych w Europie, zajmując znaczącą pozycję na rynkach w Irlandii, UK, Niemczech, Norwegii, Polsce, Hiszpanii, Meksyku, Brazylii i USA. W Elavon wspieramy rozwój zawodowy naszych pracowników I zachęcamy ich do podejmowania nowych wyzwań. Poszukujemy osób, które chcą się doskonalić i poprzez swoje nowatorskie działania pomogą nam w dalszym rozwoju firmy. Osób, które pragną i potrafią zapewnić najwyższą jakość usług naszym klientom, naszym akcjonariuszom i całej naszej społeczności. Dołącz do nas.
Więcej informacji na nasz temat: www.elavon.pl |
Account Manager będzie odpowiedzialny za realizowanie celów sprzedażowych i retencyjnych dla portfela obecnych Klientów Elavon w Niemczech. W toku swoich działań Account Manager buduje i utrzymuje pozytywne i długofalowe relacje z Klientem poprzez analizę jego potrzeb, dobór gamy produktowej, rozwijanie współpracy i optymalizację warunków handlowych.
- Realizacja wyznaczonych celów dosprzedażowych poprzez proaktywne oferowanie obecnym Klientom dodatkowych produktów i usług (cross selling i up selling);
- Realizacja celów sprzedażowych związanych z rozwijaniem współpracy z Klientami na dodatkowe lokalizacje;
- Osiąganie wyznaczonego poziomu utrzymania Klientów;
- Zapewnienie efektywnego procesu przywitania nowych Klientów oraz wdrożenia planów współpracy dla każdego z nich;
- Proaktywny kontakt z Klientami, których poziom zyskowności jest poniżej zakładanego oraz renegocjacja warunków współpracy w celu zwiększenia przychodów;
- Rejestracja historii kontaktu z Klientem w systemach informatycznych firmy;
- Współpraca z innymi działami Elavon w celu zapewnienia szybkiej i efektywnej obsługi.
- Biegłej znajomości języka niemieckiego;
- Minimum średniozaawansowanej znajomości języka angielskiego;
- Silnej motywacji oraz zorientowania na realizację wyznaczonych celów;
- Bardzo dobrej umiejętności zarządzania czasem;
- Potwierdzonego sukcesami doświadczenia w utrzymaniu relacji z Klientami;
- Zorientowania na potrzeby Klienta;
- Wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych oraz negocjacyjnych;
- Zdolności szybkiego uczenia się oraz uwagi na szczegóły;
- Zdolności organizacyjnych;
- Umiejętności pracy w zespole;
- Elastyczności oraz inicjatywy;
- Umiętności obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat w jednej z najszybciej rozwijających się branż w Polsce;
- Bogaty pakiet benefitów: opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta Multisport, bonusy pieniężne zależne od wyników pracy;
- Zestaw szkoleń przygotowujących do pracy - wcześniejsze doświadczenie w branży finansowej nie jest wymagane;
- Jasną ścieżkę awansu i możliwość rozwoju w strukturach firmy;
- Pracę w międzynarodowym środowisku w stałym kontakcie z językami obcymi;
- Przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole nastawionym na współpracę.