Dla innowacyjnej firmy z branży e-commerce, która dostarcza Klientom biznesowym z całego świata oprogramowanie, wspierające rozwój międzynarodowego handlu, poszukujemy ambitnych osób z perfekcyjną znajomością języka angielskiego lub niemieckiego, które chciałyby rozwijać swoją karierę w strukturach nowoczesnej organizacji, zrzeszającej grono pasjonatów nowych technologii i szeroko pojętej branży It.
Zakres obowiązków:
Twoim głównym zadaniem będzie podtrzymywanie dobrych relacji z obecnymi Klientami Premium z obszaru DACH oraz profesjonalne doradztwo Klientom w maksymalizacji korzyści płynących z używania zaawansowanych opcji oferowanej aplikacji (kontakt telefoniczny, mailowy lub poprzez skype'a). Będziesz odpowiadał również za analizę sprzedaży i wzmocnienie pozycji przydzielonych Klientów na rynkach zagranicznych. Ponadto do Twoich obowiązków będzie należała współpraca z działem sprzedaży, w celu lepszego zrozumienia potrzeb Klientów.
- Biegła znajomość języka niemieckiego (C1/C2, znajomość na poziomie native speaker mile widziana)
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Doświadczenie na stanowisku Account Managera, w sprzedaży B2B lub Customer Service
- Umiejętności analityczne
- Mile widziana znajomość oprogramowania Zendesk
- Doskonałe umiejętności interpersonalne
- Umiejętność prowadzenia rozmów z Klientami lub korespondencji na poziomie biznesowym
- Pracę w dynamicznym i międzynarodowym zespole
- Udział w innowacyjnych projektach z zakresu e- commerce (pracę z partnerami biznesowymi takimi jak: Ebay i Amazon)
- Szkolenia wdrażające do pracy i umożliwiające podnoszenie kompetencji zawodowych
- Stabilne zatrudnienie w innowacyjnej firmie
- Dogodną lokalizację, centrum Warszawy
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia