W związku z dynamicznym rozwojem firmy HPC POLGEOL Spółka Akcyjna z siedzibą
w Warszawie poszukujemy:
Account manager / Specjalista ds. sprzedaży (B2B)
Miejsce pracy: Warszawa (Saska Kępa)
Zadania:
- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów biznesowych.
- Wyjazdy do Klientów, prowadzenie rozmów handlowych.
- Budowanie i podtrzymywanie relacji z obecnymi i nowymi klientami biznesowymi.
- Doradztwo w zakresie optymalnych dla klienta rozwiązań.
- Przygotowywanie i negocjowanie ofert z klientami.
- Przygotowywanie dokumentów ofertowych, sporządzanie i składanie ofert orazw przypadku udzielenia zamówień sporządzanie lub weryfikacja umów z klientami.
- Ocena możliwości wykonawczych i selekcja potencjalnych zamówień, we współpracy z zarządem i jednostkami organizacyjnymi firmy.
- Współpraca z podwykonawcami, podmiotami wspólnie składającymi oferty i klientami, zarówno podczas procedury przygotowywania i składania ofert, jak i w trakcie uzgadniania, podpisywania i realizacji umów.
- Monitorowanie działań konkurencji.
- Współpraca z innymi działami w firmie (np. Obsługa klienta, Marketing).
- Praca w systemie CRM
- Bieżąca inwentaryzacja i klasyfikacja: pozyskanych informacji o zamówieniach, złożonych ofert i udzielonych zamówień – w formie bazy danych.
- Bieżące przygotowywanie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług przez firmę (referencji).
- Bieżąca kontrola aktualności dokumentów ofertowych i wnioskowanie do właściwych jednostek organizacyjnych firmy o ich uaktualnienie.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Doświadczenie w sprzedaży B2B
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie będzie dodatkowym atutem.
- Dobra, praktyczna znajomość pakietu MS Office 365 (Word, Excel).
- Cechy bezwzględnie wymagane: terminowość, skrupulatność, dyspozycyjność.
- Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej i ustalania priorytetów.
- Wysoka kultura osobista i łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, umiejętność pracy w zespole.
- Znajomość prawa zamówień publicznych, prawa geologicznego i górniczego, prawa ochrony środowiska będzie dodatkowym atutem.
- Aktywne prawo jazdy kat. B będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- konkurencyjne wynagrodzenie;
- benefity (karta MultiSport, dofinansowanie do wczasów, prywatna opieka medyczna);
- stabilne zatrudnienie;
- możliwość rozwoju kariery zawodowej w prężnie rozwijającej się firmie międzynarodowej;
- współpracę z uznanymi firmami zagranicznymi oraz krajowymi z dynamicznie rozwijających się branż;
- dobrany zespół pracowników, spotkania i wyjazdy integracyjne;
- przyjazną, niekorporacyjną atmosferę pracy.