Dla naszego klienta, polskiego integratora rozwiązań IT, szukamy:
Account Manager - rozwiązania IT
miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Samodzielne i aktywne pozyskiwanie nowych klientów
- Prowadzenie całego procesu sprzedaży (prezentacje, kalkulacje cenowe, ofertowanie, negocjacje cenowe, negocjacje umów) we współpracy z działami wsparcia sprzedaży
- Badanie i kreowanie potrzeb klientów w zakresie całej oferty naszego klienta,
- Utrzymywanie stałego portfela klientów,
- Udział w szkoleniach, merytorycznych konferencjach i targach,
- Zbieranie informacji o rynku w zakresie działania konkurencji, cen, oferowanych usług oraz potencjalnych klientów,
- Przygotowywanie materiałów handlowych we współpracy z działami wsparcia sprzedaży (oferty, umowy, prezentacje, itd.),
- Rejestrowanie aktywności zawodowej w systemie informatycznym.
Wymagania:
- Co najmniej półtoraroczne doświadczenie w prowadzeniu samodzielnej rozwiązań teleinformatycznych do klientów Enterprise bądź SMB,
- Wykształcenie wyższe,
- Wiedza z zakresu rozwiązań teleinformatycznych (preferowana wiedza z zakresu oferowania kompleksowych usług IT/Telco, szczególnie usług zarządzania infrastrukturą i zasobami IT w tym także w modelu outsource’ingu,
- Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację będzie dodatkowym atutem,
- Duża samodzielność.
Oferujemy:
- Dodatkowe świadczenia:pakiet opieki medycznej,
- Wynagrodzenie stałe + atrakcyjny system premiowy,
- Niezbędne narzędzia pracy (laptop, tel. komórkowy).